וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו חושף: "גווארדיולה רצה להחתים אותי בברצלונה"

הקשר האיטלקי כתב בספר החדש שלו: "הוא סיפר לי על המכונה שבנה בעצמו, זו הייתה שיחה אלגנטית, הרגשתי בר מזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האוטוביוגרפיה של פירלו "אני חושב, משמע אני משחק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בספר האוטוביוגרפי החדש שלו penso quindi gioco (בתרגום חופשי: "אני חושב, משמע אני משחק"), אנדראה פירלו חושף שפפ גווארדיולה היה נחוש להחתים אותו בברצלונה בקיץ 2010, אבל שמילאן התנגדה לכך נחרצות וכך נמנע ממנו לשחק תחת אחד מהמאמנים הנערצים עליו.

באחד מהפרקים פירלו מספר:

"הקרבות שלי נגד נסטה היו קרבות קלאסיים. היינו מגיעים למילאנלו, אוכלים ארוחת בוקר בסביבות 9:00 ואחר כך ננעלים בחדר למשך שעתיים למשחקי פלייסטיישן. אחרי שהאימונים היו נגמרים, היינו חוזרים וממשיכים לשחק. סנדרו היה בוחר את בארסה וגם אני. זה תמיד היה ברצלונה נגד ברצלונה.

"פעם אחת חשבנו לחטוף את פפ גווארדיולה. פפ האמיתי. זה היה באוגוסט 2010, כששיחקנו בקאמפ נואו בגביע גאמפר. בסוף הבנו שזה רעיון לא טוב. אבל מסתבר שרעיון החטיפה עבר לגווארדיולה בראש עוד לפני כן.

"אחרי המשחק כולם התעניינו בזלאטן איברהימוביץ'. הוא היה במסלול התנגשות עם ברצלונה ועל סף המעבר למילאן. כל העיתונאים ניגשו אליו והוא אמר: 'אני אשמח לשחק באותה קבוצה של רונאלדיניו. המאמן פה לא מדבר איתי. הוא דיבר איתי חודשיים בחצי השנה האחרונה'. זו לא הייתה הפתעה, גווארדיולה שמר את המילים שלו בשבילי.

"פפ ניצל את תשומת הלב הרבה שניתנה לזלאטן כדי להזמין אותי למשרד שלו. הוא שלח אלי את מאנל אסטיראטה, שחקן הכדורמים הטוב בכל הזמנים - האיש השני בהיסטוריה שהלך על המים. מאנל אמר לי: 'אנדרה, בוא איתי. המאמן רוצה לפגוש אותך'. התקשיתי לזהות אותו בלי הכובע של שחקני הכדורמים, אבל לא שאלתי שאלות והלכתי.

"על השולחן במשרד של גווארדיולה היה בקבוק יין אדום. 'זו תמיד דרך טובה להתחיל', מלמלתי לעצמי. 'תרגיש בנוח אנדראה', הוא אמר באיטלקית מושלמת. הוא התחיל לספר לי על ברצלונה, להגיד שהיא שונה מכל הקבוצות האחרות בעולם, שמדובר במכונה שהוא פחות או יותר המציא בעצמו. הוא דיבר באלגנטיות, כזו גם הייתה השיחה בינינו:

'תודה שהסכמת לפגוש אותי'

'תודה שהזמנת אותי'

'אנחנו צריכים אותך כאן, אנדראה'

חלוץ ברצלונה זלטאן איברהימוביץ'. רויטרס
זלאטן ריכז את תשומת הלב ואף אחד לא שם שפירלו נפגש עם גווארדיולה/רויטרס

"אחרי שתי דקות פפ כבר ניגש לעניין. כשחקן התפקיד שלו היה לקטוע את המהלכים של היריבה וכמאמן הוא למד להתקיף בסגנון ללא דופי. הוא אמר לי: 'אתה יודע אנדראה, אנחנו כבר מאוד חזקים, לא הייתי יכול לבקש יותר, אבל אתה תהיה הדובדבן על הקצפת. אנחנו מחפשים אלטרנטיבה לצ'אבי, אינייסטה ובוסקטס וזה אתה. יש לך את כל התכונות הנדרשות לשחק בברצלונה'".

"במשך חצי שעה, נתתי לו לדבר ובעיקר הנהנתי בראשי. הסיטואציה הזו גרמה לי להיות מבולבל. הייתי יותר מסוחרר מנרגש, אבל באופן טוב. פפ אמר לי: 'אתה יודע מה אנדראה? פנינו אלייך כי זו הדרך בה אנחנו עושים פה דברים. אנחנו לא מבזבזים זמן. אנחנו רוצים לרכוש אותך בצורה מידית וכבר דיברנו עם מילאן. הם השיבו בשלילה, אבל לא נוותר. אנחנו ברצלונה, אנחנו רגילים לקבל תשובות כאלו. ננסה שוב ובינתיים תתחיל אתה לעשות כמה מהלכים כדי לעבור".

"חזרתי לאוטובוס מסוחרר, הייתי השחקן האחרון לעלות עליו, אבל אף אחד לא שם לב שמשהו קרה. כולם היו סקרנים לדעת מה קורה עם זלאטן. השיחות בין המועדונים נמשכו במשך זמן מה, אבל בסופו של דבר מילאן לא נכנעה.

"הרגשתי שאם אשחק תחת גווארדיולה אני אהיה בר מזל. הוא בונה קבוצות על פי מודל מסוים, מדריך אותן, מלמד אותך, מטפח אותן, לוקח אותן לרמה אחרת, מעבר לכדורגל. זלאטן כינה אותו 'הפילוסוף', אבל כשחושבים על זה, זו בעצם מחמאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
הערכה הדדית. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully