וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו שאינגלס יהיה 'גניבה', בינתיים הוא מאכזב"

הסיכוי של האוסטרלי לתקומה, המקומיים שמעדיפים כדורגל והשיפור של היריבה אחרי הגעתו של האקט. שליחת וואלה! ספורט למילאנו מדווחת לקראת פתיחת סדרת ההצלבה בין האיטלקים למכבי תל אביב

אלכס טיוס אנדריאה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
האקשן מתחיל/קובי אליהו

1. מכבי תל אביב יצאה הבוקר (שלישי) למילאנו לקראת משחק ההצלבה מול האיטלקים, אולם נראה כי משחק הכדורסל בשלב ההצלבה של היורוליג לא מעניין את מרבית תושבי המקום. "רוב האנשים פה בכלל אוהבים כדורגל", מעיד אנדראה, איש מכירות המתגורר בעיר, "איך אמרת שקוראים לקבוצה? מכבי? מי משחק בכלל במילאנו?"

בצהריים תגיע מכבי לבית המלון, המרוחק כשעה וחצי נסיעה מנמל התעופה. מילאנו עמוסה בפיצריות, חנויות אופנה ומסעדות, אבל השחקנים ממוקמים הרחק מהפיתויים של העיר האיטלקית. הצהובים ישהו במלון רויאל גארדן, הסמוך לאולם פורום די אסאגו בו יתקיים המשחק – כחצי שעת נסיעה מהעיר.

בינתיים גם הקבוצה המקומית מתרכזת בהכנות. היום בצהריים מילאנו תערוך אימון ולאחר מכן תקיים מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן לוקה באנקי. גורם בקבוצה סיפר שכחלק מההכנות, כל השחקנים וחברי הצוות התבקשו לא להתראיין עד מסיבת העיתונאים.

אוהדי אינטר מפוצצים את המשחק מול מילאן 2005. Mike Hewitt, GettyImages
עיר של כדורגל. אוהדי אינטר/GettyImages, Mike Hewitt

2. גווידו גווידה, מדסק הכדורסל של גאזטה דלו ספורט, סיפר לוואלה! ספורט: "הרבה אנשים סבורים שמילאנו מציגה עונה מפתיעה. היא לא התחילה טוב, קרטיס ג'רלס והרכזים לא היו התקפיים מספיק בתחילת העונה, אבל מאז הצירוף של דניאל האקט הקבוצה עלתה על הדרך הנכונה, צברה במומנטום מצוין ומרשימה גם בליגה וגם ביורוליג. הפציעה של אלסנדרו ג'נטילה תקשה ולמילאנו יהיה קשה בלעדיו, אבל היא עדיין קבוצה טובה".

לגבי היריבה סבור הכתב האיטלקי: "כולם יודעים שאי אפשר לזלזל במכבי תל אביב, אבל גם מילאנו מאוד קשוחה. היא הביסה את ברצלונה ב- 28 הפרש ומנצחת בליגה. למרות זאת, המאמן לוקה באנקי יודע שדברים יכולים להשתנות בקלות ושמכבי מסוכנת. גם את דיוויד בלאט, באימן את בנטון טרוויזו, זוכרים כאן ויודעים שהקבוצות שלו משחקות כדורסל טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דניאל האקט שחקן ארמאני מילאנו. Rodolfo Molina, GettyImages
תוספת כוח משמעותית. האקט/GettyImages, Rodolfo Molina

3. ג'ו אינגלס שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ, הציג יכולת מאכזבת לאורך מרבית העונה עד כה. עכשיו יש לו הזדמנות לקנות את עולמו מחדש. "חשבנו שהוא יהיה 'גניבה', אבל עד עכשיו הוא די מאכזב", מודה גורם בקבוצה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, האוסטרלי לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. אינגלס , מעידים בקבוצה, מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה ומרבה להתבדח עם השחקנים, אולם עם התקשורת האוסטרלי הוא אינו שש לדבר, בעיקר לאור הירידה ביכולתו.

"הסדרה מול מילאנו חשובה ואנחנו באמת מאמינים שאפשר לנצח, לכן כל שחקן חשוב במעמדים האלו", אמר אותו גורם, "יש לג'ו כישרון - ראינו את זה בתחילה העונה - ולא ברור מה קרה לו בהמשך. לדעתי זה יותר משיטת משחק. יש כאלו שלא מבינים למה הפוטנציאל שלו לא מגיע לידי מימוש, אבל לא מעט חושבים שכדי להיות על המגרש צריך להראות הרבה רצון, הקרבה ומלחמה. אלו דברים שלא קרו".

ג'ו אינגלס מכבי תל אביב. קובי אליהו
אין מספיק רצון והקרבה. אינגלס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully