וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה החליטה ללכת על יורגן קלופ

דיווח בספרד: ראשי בארסה כינסו ישיבת חירום בה הוחלט כי מאמן דורטמונד יועדף על פני סימאונה בקיץ הקרוב. מרטינו יעזוב

מאמן בורוסיה דורטמונד, יורגן קלופ. AP
יטריף את קאמפ נואו בעונה הבאה? יורגן קלופ/AP

האם יורגן קלופ בדרך לברצלונה? העיתון הקטלאני 'ספורט' טוען שבבארסה התקבלה החלטה עקרונית לנסות ולהחתים את המאמן הגרמני לקראת העונה הבאה, ולהחליף את טאטה מרטינו המאכזב, שלא ישלים את העונה השנייה בחוזהו הקיים. לפי הדיווח, הנהלת בארסה כינסה ישיבה דחופה לאחר ההפסד לגרנאדה, שהרחיק אותה עוד יותר מתואר האליפות בספרד, ובסופה הוחלט שקלופ הוא המאמן המיועד עבורם. בברצלונה אף סימנו את דייגו סימאונה, שהדיח אותה רק לאחרונה יחד עם אתלטיקו מרבע גמר ליגת האלופות, אך מעדיפים את קלופ על פניו.

הלם בברצלונה מההפסד לגראנדה: "חרקירי, אדיוס טאטה"

אתלטיקו מדריד עם יתרון 3 נק' בפסגה אחרי 0:2 על חטאפה

דייגו סימאונה חוגג ומרגיע: "חתך קטן לא מזיז לדייגו קוסטה"

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
קלופ יועדף על פניו? סימאונה/GettyImages

"התוצאות האחרונות של דורטמונד, והתצוגה מול ריאל מדריד, שכנעה את ראשי ברצלונה שקלופ הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה בעתיד הקרוב. בברצלונה מחפשים קודם כל מאמן שיהיה מוטיבטור, וקלופ עונה להגדרה הזו יותר מאשר סימאונה", נכתב בדיווח.

מעמדו של חרארדו מרטינו הלך ונחלש בחודשים האחרונים, על רקע ההפסדים האחרונים של ברצלונה בליגה וההדחה מליגת האלופות. על פי רוב הדיווחים בספרד, למרטינו יש סיכוי קלוש בלבד להמשיך בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יורגן קלופ מאמן דורטמונד (מימין) עם פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
לא חובב גדול של הטיקי טאקה. קלופ וגווארדיולה/GettyImages

קלופ בן ה-46 שיחק לאורך כל הקריירה שלו במיינץ, תחילה כחלוץ ולאחר מכן כמגן. ב-2001, אחרי 12 עונות בקבוצה, פרש ומיד עבר לעמד המאמן, והדריך את מיינץ במשך שבע שנים, בהן העלה אותה לראשונה בתולדותיה לבונדסליגה, הוביל אותה להופעה בגביע אופ"א, ואחרי שירד עמה ליגה בחר להישאר בתפקידו גם בליגה השנייה, עד שעזב ב-2008 לטובת המשרה הנחשקת בדורטמונד.

אחרי שנתיים של התאקלמות בהן סיימה דורטמונד שלו במקום ה-6 וה-5 בהתאמה, הכול התחבר ל-'קלופו' ולצהובים-שחורים שלו ב-2011 עם אליפות נהדרת, וכעבור שנה הם שיחזרו את ההישג ואף התעלו עליו עם דאבל היסטורי. בשנה שעברה דורטמונד עשתה את כל הדרך עד לגמר ליגת האלופות שם נכנעה לבאיירן מינכן.

באוקטובר האחרון הוא האריך את חוזהו במועדון עד 2018, ומיד לאחר מכן סיפק ציטוט מעניין לאור ההתפתחויות האחרונות: "אם הייתי ילד וברצלונה של השנים האחרונות הייתה הקבוצה הראשונה שאני רואה - הכדורגל הרגוע הזה והניצחונות 0:5 או 0:6 - הייתי מעדיף לשחק טניס. אני לא אוהב לנצח אחרי שהחזקתי בכדור במשך 80 אחוז מהזמן. זה לא מספיק בשבילי. אני אוהב כדורגל לוחמני, לא רגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully