וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את אליפות אירופה לבריכות קצרות ב-2015

5.3.2014 / 21:08

הישג ענק לשחיה הישראלית: האליפות היוקרתית תגיע ארצה בעוד פחות משנה. יו"ר איגוד השחיה: "כמו אולימפיאדה עבורנו"

השחיין יעקב טומרקין מתכונן במכון וינגייט למשחקי לונדון 2012. קובי אליהו
עוד ציון דרך לשחיה הישראלית. טומרקין/קובי אליהו

בשורה גדולה לחובבי ענף השחיה: ישראל תארח את אליפות אירופה לבריכות קצרות ב-2015, כך הודיע הערב (רביעי) איגוד השחיה. המשחקים יתקיימו בין ה-15 וה-18 בינואר וישודרו ל-35 מדינות, כאשר באלה שנערכו השנה בדנמרק צפו על פי הערכות כ-145 מיליון איש ברחבי העולם.

יו"ר איגוד השחייה, עו"ד נעם צבי, אמר: "נעשה פה מאמץ משותף של כל הגורמים שהספורט והמדינה יקרים להם בכדי להביא כ-600 מבכירי השחיינים באירופה לישראל ולערוך אירוע שבשבילנו הוא כמו אולימפיאדה. החשיפה התקשורתית לה תזכה העיר נתניה ומדינת ישראל היא חסרת תקדים בהיקפה והשחייה הישראלית תוכיח שהיא ראויה לחשיפה זו. באליפות ישראל האחרונה נופצו 15 שיאים ישראליים, בזה אחר זה, וברור שאנו נמצאים היום במלוא עוצמתנו. בפני הקהל הביתי ננסה להביא הישגים שלא חלמו עליהם קודם, כמו שעצם הבאת אליפות אירופה לישראל היתה עד כה חלום בלבד.

"אנו נערכים לכ-100 כתבי ספורט ושדרני רדיו וטלביזיה שיגיעו לישראל. במשך שבוע ימים מכון-וינגייט, המכון הלאומי לספורט, יהפוך לכפר-אולימפי, והמתקן הלאומי לשחייה יוכיח שיש לנו מתקן מהטובים באירופה ומהמהירים בעולם".

בהודעה לתקשורת שהוציא נשיא האיגוד האירופאי והאיש החזק בשחייה העולמית, האיטלקי פאולו ברלי, נאמר: "השחייה הישראלית הוכיחה יכולת אירגונית מצויינת באליפות אירופה למים פתוחים באילת אבל עכשיו הם נכנסים לקבוצת העילית של מדינות המארגנות אליפות אירופה בשחייה. ההתקדמות של השחייה ההישגית בישראל בשנים האחרונות היא עצומה והשחיינים הישראלים נראים באירופה בשנים האחרונות על דוכן המנצחים".

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully