וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אום אל פאחם ירדה לליגה א'

הקבוצה הכושלת, שבמאזנה 0 ניצחונות, הובסה 3:0 ע"י אשקלון. 0:1 להפועל פ"ת על לוד בקרב הצמרת. בית"ר ת"א רמלה - אחי נצרת 0:0

שחקני מכבי אום אל פאחם מאוכזבים, משמאל השוער מוחמד שבאט. אדריאן הרבשטיין
עונה מבישה שהסתיימה, כצפוי, בירידת ליגה/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) ובסיומו מכבי אום אל פאחם ירדה לליגה א'. העולה החדשה, שהיטלטלה בתחילת העונה בין בתי הדין עד שאושר לה לשחק בלאומית, הובסה 3:0 על ידי הפועל אשקלון ועתידה נחרץ. מאזנה של אום אל פאחם העונה הוא 0 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ו25 הפסדים, היא מדורגת אחרונה עם מינוס נקודה. אום אל פאחם פתחה את העונה עם מינוס שתי נקודות וחסרה תשעה שחקנים בסגל. זאת לאחר שאיחרה בהגשת התקציב, הורדה חזרה לליגה א' בעקבות כך, ולאחר שערעורה התקבל היא שבה ללאומית אולם ללא תשעה שחקנים שכן היא איחרה את מועד ההעברות בבקרת התקציבים.

משחק נוסף בעל השלכות על הליגה התקיים הערב באצטדיון המושבה, בו השנייה בטבלה הפועל פתח תקוה ניצחה את השלישית בני לוד בקרב הצמרת בתוצאה 0:1 והגדילה את הפער ביניהן לשמונה נקודות. המשחק בין בית"ר תל אביב רמלה למכבי אחי נצרת הסתיים ב-0:0.

יחיאל צגאי שחקן הפועל אשקלון. שי מכלוף
לא ריחם על אום אל פאחם. צגאי/שי מכלוף

הפועל אשקלון - מכבי אום אל פאחם 0:3

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, מכבי אום אל פאחם הגיעה לאשקלון בזמן, והמארחת ניצלה את חולשתה של יריבתה כדי לחגוג. ההפסד חרץ את דינה של אום אל פאחם והקבוצה ירדה לליגה א'. האורחים החזיקו מעמד 44 דקות עד שאוסי מאוולי כבש לאשקלונים והעלה אותם ל-0:1. במחצית השנייה אשקלון המשיכה ליזום ובדקה ה-54 הכפילה את יתרונה משער של יחיאל צגאי. בדקה ה-65 אוסי מאוולי חגג צמד והשכין וקבע 0:3 לאשקלון. בדקה ה-69 נפסקה בעיטת עונשין לזכות אום אל פאחם אך מוחמד חאג'יר החטיא מהנקודה הלבנה. עד לסיום התוצאה נותרה בעינה ואום אל פאחם ירדה ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל פתח תקוה - בני לוד 0:1

אחרי התיקו במחזור הקודם מול הכח עמידר רמת גן, המלאבסים שבו למסלול הניצחונות והגדילו את הפער מהשלישית בטבלה בני לוד. על סף השריקה למחצית הכחולים ביצעו מהלך קבוצתי יפה שהסתיים בבעיטה של ליאור אסולין פנימה ועלו ל-0:1. לוד יזמה יותר בדקות הראשונות של המחצית השנייה, אולם לא הצליחה לסכן את שער המארחת. בדקה ה-64 שחקן הפועל פתח תקוה יוגב בן סימון קיבל כדור עומק ונותר חופשי מול צליל חתוכה, אך שוערה של לוד גלש היטב וקלט את הכדור, אולם נפגע תוך כדי המהלך. המלאבסים הסתגרו ככל שנקפו הדקות והחזיקו ביתרון בזכות יכולת טובה של שוערם אבי איבגי. בתוספת הזמן יחיא עיסא החמיץ הזדמנות גדולה להשוות את התוצאה, אולם הנגיחה שלו, מחמישה מטרים, שלחה את הכדור החוצה ואפשרה לפתח תקוה לחגוג ניצחון.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
שער יקר. אסולין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully