וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיפור קל במצבו של מיכאל שומאכר"

הרופאים בבית החולים בגרנובל שבצרפת, סיפרו שסריקה שנערכה הבוקר הראתה שבמצבו של נהג המירוצים חלה הקלה. הוסיפו: "אנחנו שולטים במצב בצורה יותר טובה מאתמול, אבל המצב עדיין קריטי. לא נעשה תחזיות לגבי העתיד"

וידאו: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד

הרופאים שמטפלים במיכאל שומאכר בבית החולים בגרנובל, צרפת, ומנהלת בית החולים, כינסו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים כדי לעדכן במצבו של נהג המירוצים לשעבר, שנאבק על חייו מאז יום ראשון.

הרופאים סיפרו שבשתי סריקות שנערכו מאז אתמול בערב, נראה שחל שיפור קל במצבו של שומאכר. הם הוסיפו שהוא עבר ניתוח סמוך לשעה 22:00 אמש ושהוא ממשיך להיות מורדם. אנשי הצוות הרפואי חזרו כמה פעמים על כך שקיימת שביעות רצון מסוימת לאור העובדה שהשיפור הקל הביא ל"הרווחת זמן" שתעזור לתכנן את הצעדים הבאים. נכון לעכשיו, שומאכר לא יועבר להמשך טיפול בגרמניה.

פרופסור ז'אן פרנסואה פאיין סיפר: "בסריקות ראינו כמה סימנים לכך שהמצב מתייצב. אנחנו שולטים במצב בצורה טובה יותר מאתמול, אבל השעות הקרובות עדיין קריטיות. אנחנו לא יכולים לומר האם הוא יצא מסכנה. אנחנו עדיין מודאגים ואסור לנו להגיד לעצמנו שניצחנו. בטיפול נמרץ דברים יכולים להשתפר או להידרדר מאוד מהר. המצב עדיין קריטי, אבל הוא שונה ממה שהיה אתמול. אנחנו כאן כדי לספר מה קרה ב-24 השעות האחרונות, אבל אנחנו לא יכולים לומר מה יהיה בעתיד".

הגרמני בן ה-44 נפצע בצורה קשה בראשו במהלך תאונת סקי ביום ראשון. הוא הובהל במהירות לטיפול רפואי והאבחנה הראשונה הייתה שהוא סובל מזעזוע מוח, אבל מאוחר יותר חלה הרעה במצבו. הוא סבל מדימום פנימי בראשו ונכנס לתרדמת. הרופאים מיהרו לנתח אותו וביממה וחצי האחרונות הוא נאבק על חייו.

פרופסור ז'ראר סאילאן, מנתח בכיר וחבר אישי של שומאכר, שניתח את הגרמני אחרי שזה שבר את רגלו במירוץ סילברסטון ב-1999, הגיע מפריס כדי להצטרף לצוות הרפואי של בית החולים בגרנובל. בני משפחתו; אשתו קורינה, בנו מיק ובתו ג'ינה-מארי, שוהים לצד מיטתו כל העת מאז התאונה.

מיכאל שומאכר נהג מירוצים גרמני. רויטרס
חדשות מעודדות. שומאכר/רויטרס
הרופאים שמטפלים בנהג המירוצים מיכאל שומאכר, ז'ראר סאילאן (ימין), ז'אן פרנסואה פאיין. AP
"לא יכולים לומר האם הוא יצא מסכנה". פרופסור ז'אן פרנסואה פאיין/AP
כלי תקשורת מחוץ לבית החולים בו מאושפז מיכאל שומאכר. AP
בית החולים בגרנובל הפך למוקד עלייה לרגל של כלי תקשורת מכל העולם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully