וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד דורשת מהמנהלת לפסול את השופט זריף ממשחקיה

30.12.2013 / 16:50

בקבוצה טוענים להתנהגות פרובוקטיבית של השופט במהלך ההפסד לירושלים. יו"ר הקבוצה: "ננצח ביום ה' למרות השופטים ההזויים"

יורם אסרף, יו"ר מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
דברים קשים. יורם אסרף/ניב אהרונסון

במכבי אשדוד שלחו היום (שני) מכתב למנהלת הליגה, שבו הם דורשים לפסול את השופט ירון זריף מלשפוט במשחקי הקבוצה העונה. באשדוד טוענים שזריף התנהג בפרובוקציה במהלך המשחק נגד הפועל ירושלים אתמול (85:87 לירושלים), כשהפסיק אותו מחשש לאיום לכאורה מצד האוהדים, וכן כשהתעלם מדעתם של שני שופטים אחרים במשחק, שייעצו לו לפסוק כדור עבור אשדוד דקה לסיום לאחר איבוד של חנן קולמן.

רק בשבוע שעבר עמד בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במרכז העניינים כשהחליט להעניש בצורה חמורה את חלוץ הפועל בני לוד מוראד אבו ענזה בעקבות ביקורת חריפה על השופט חלים זטמה בחשבון האינסטגרם שלו, וכעת נראה שבעולם הכדורסל לא נשארים מאחור. אתמול (ראשון) התייחס יו"ר מכבי אשדוד יורם אסרף בצורה חריפה לשופטי המשחק של קבוצתו מול ירושלים.

"אנחנו נחגוג ניצחון ביום חמישי ויום הולדת לאלון (בן זקן, א.ש). זה יבוא למרות השופטים ההזויים", הגיב אסרף לסטטוס של אחד האוהדים המוכרים של הקבוצה, שבין היתר קילל את השופט ירון זריף בצורה חריפה מאוד. בדף הפייסבוק של הקבוצה רשם: "לא ניתן לשופטים גרועים המכריעים משחק דקה לסיום להפריע לנו להמשיך ולנצח בהמשך. תבואו לעודד ביום חמישי בהמוניכם זה חשוב".

האירוע מצטרף להחלטה של זריף להפסיק את המשחק לאחר שחש מאוים מצד אוהדי אשדוד. בסיבוב הראשון היכו מספר אוהדי אשדוד אוהדים של מכבי ראשון לציון, שהזמינו כוח משטרה למקום. בנוסף, במשחק הבית נגד עירוני נס ציונה תקפו את האוטובוס של אוהדי הקבוצה היריבה.

בצד המקצועי, בקבוצה מרוצים מהיכולת שהציגו השחקנים לאורך רוב המשחק, ויודעים שרק חוסר ריכוז בתחילת המחצית השנייה גרם למשחק לברוח להם מהידיים. אשדוד ממוקמת במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות ועשרה הפסדים, וביום חמישי היא תארח את האלופה מכבי חיפה.

עדכון ראשון: 10:28

ירון זריף שופט כדורסל. אדריאן הרבשטיין
פסק, בניגוד לדעת שני השופטים שלצדו. זריף/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully