וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי עשוי לפתוח מול רעננה

1.12.2013 / 16:24

האלופה נערכת למשחק (ב', 20:50, ער' 1 ו-HD) וקיבלה חדשות טובות מהקשר שחוזר לסגל. סוזה: "קשה לשחק בשתי ליגות"

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה נגד הפועל רעננה בבלומפילד (ב', 20:50, ערוץ 1 ו-HD). הצהובים יערכו בהמשך את האימון המסכם והקבוצה מגיעה במצב רוח טוב להתמודדות לאחר שהבטיחה כמעט בוודאות את העפלתה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית. המאמן פאולו סוזה קיבל בשורות טובות, כשערן זהבי ערן אימון מלא נוסף, ייכלל בסגל ועשוי לפתוח. יחסר את הקפטן המורחק שרן ייני ובמקומו מועמד יואב זיו לפתוח שוב בעמדת המגן הימני.

"רעננה קבוצה יעילה ומאורגנת, שלא סופגת הרבה. השחקנים שלה יודעים לנצל הזדמנויות. אני מקווה שנשחק טוב ולא נספוג", אמר סוזה בפתח דבריו. על מצבו של ערן זהבי אמר המאמן: "יש אפשרות שישחק, בדיוק כמו שאר השחקנים".

סוזה התייחס ליכולת שלו ושל שחקניו לתמרן בין המאבקים שלהם בליגה האירופית לבין הרצון שלהם לשמור על המקום הראשון בליגת העל. "אנחנו מצפים לשחק באינטנסיביות לאורך כל 90 הדקות. לשחק בשלב הבתים בנוסף לליגה זה קשה מנטלית ופיזית. בעשר השנים האחרונות לקבוצות שמשחקות באירופה היה קשה בליגה. אנחנו מנסים להתרכז בכל תחרות ולהשיג את התוצאות הטובות גם בליגה וגם באירופה".

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
מצפה לאינטנסיביות לאורך כל 90 הדקות. סוזה/קובי אליהו

דור מיכה: "אני מודה לצוות הרפואי על הטיפול בי, אני נמצא בכושר מצוין ויכול לשחק, אני בריא לחלוטין ושמח לחזור. רעננה קבוצה טובה, שעשתה בעיות להרבה קבוצות. היא עומדת טוב במגרש. חשוב לי להשפיע על הקבוצה, בטח אחרי התרומה שלי בעונה שעברה. אעשה הכול לנצל כל דקת משחק שיש לי. אני לומד מפאולו סוזה, חשוב לי לעשות קפיצת מדרגה ביכולת שלי ולהשפיע על משחק הקבוצה".

עדכון ראשון: 10:00

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. קובי אליהו
לומד מסוזה ורוצה לעששות קפיצת מדרגה. מיכה/קובי אליהו
אימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
מצפה להם יריבה "יעילה ומאורגנת". שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully