וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני הרצליה ניצחה את מכבי אשדוד 86:95

קבוצתו של בירנבוים הפגיזה 10 מ-15 לשלוש, נהנתה מחמישה שחקנים בדאבל-פיגרס, והנחילה לאשדוד הפסד שלישי רצוף

המחזור החמישי בליגת העל הגיע לסיומו הערב (שלישי) במשחק בו מכבי אשדוד ספגה הפסד שלישי רצוף אחרי שנוצחה בביתה 95:86 על ידי בני הרצליה. הקבוצה של נתי כהן נועלת את הטבלה, ואחרי שפתחה את העונה עם ניצחון מרשים במלחה על הפועל ירושלים, היא לא מצליחה לנצח.

מנגד, בבני הרצליה לא לקחו קשה מדי את ההפסד למכבי חיפה ביום שבת, והערב הקבוצה של אפי בירנבוים שבה לנצח, ועשתה זאת בזכות אחוזים מצוינים מחוץ לקשת (10 מ-15 לשלוש) ושליטה מוחלטת בריבאונד (26:39). אשדוד לא הצליחה להתמודד עם העוצמה של אנדודי איבי מתחת לסלים, והרצליה נהנתה מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בדרך לניצחון שלישי העונה.

אבי בן שימול בני הרצליה. אדריאן הרבשטיין
כל מטאטא ירה. אבי בן שימול ושחקני הרצליה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

מכבי אשדוד פתחה עם מרכוס דאב, ליאור ליפשיץ, קני הייז, משה מזרחי וריאן פירסון. החמישייה של הרצליה כללה את מייקל אומה, ג'אקים דונאלסון, דן גרונפלד, אבי בן שימון ואנדודי איבי. פירסון, ליפשיץ והטבעה גדולה של דאב הוליכו את אשדוד ל-4:8 בפתיחה. איבי סגר את הצבע של האורחים, גרונפלד קלע שתי שלשות בצד השני והרצליה רשמה ריצת 5:15 ועלתה ליתרון 13:19 באמצע הרבע. אשדוד החזירה לעצמה את היתרון בזכות סל ועבירה של עמית ביר-כץ, ובסיום הרבע הראשון הרצליה הוליכה 21:22.

הרבע השני נפתח בשלשה של עוז בלייזר לזכות הרצליה, שעלתה ל-25:34 באמצע הרבע. אשדוד לא מצאה את הסל והתקשתה מול ההגנה האישית של האורחים, הרצליה רצה ל-8:19 בתחילת הרבע, ופתחה פער דו-ספרתי. דקות טובות של בן שימול סייעו להרצליה לשמור על היתרון ובמחצית הוליכו האורחים 39:50. ליפשיץ הוליך את אשדוד בשני הרבעים הראשונים עם 9 נקודות, מייקל אומה היה האיש של הרצליה בהתקפה עם 10 נקודות, והאורחים נהנו ממחצית ראשונה מצוינת מחוץ לקשת עם 6 מ-8 לשלוש.

עמית ביר כץ, אוסטין פרימן, מרכוס דאב שחקני מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
עלו נחושים לרבע השלישי, אבל לא הצליחו לחולל מהפך. שחקני אשדוד/יוסי ציפקיס

אשדוד עלתה לרבע השלישי לוחמנית ונחושה, משה מזרחי קלע ג'אמפ מהפינה, מרכוס דאב הוסיף נקודות, והמארחת צימקה למינוס 5. פירסון ספג עבירה רביעית בשורות אשדוד, והמומנטום של המארחת נעצר עם שלשה של אומה. הרצליה קיבלה נקודות מעוז בלייזר, מזרחי החטיא, דאב איבד והקבוצה של אפי בירנבוים הפגיזה בדרך ליתרון 58:75 בסוף הרבע השלישי.

אומה ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על ליפשיץ בתחילת הרבע הרביעי, הגארד של אשדוד קלע מהקו, דאב הוסיף סל ועבירה ואשדוד צימקה את ההפרש ל-12. הרצליה הגיבה עם חמש נקודות רצופות, ושליטתה בריבאונד מנעה מאשדוד לחולל קאמבק. שלשה גדולה ל ליפשיץ צימקה למינוס 8, אבל לא מעבר. בסיום הרצליה רשמה ניצחון שלישי העונה עם 86:95, והנחילה לאשדוד הפסד שלישי רצוף.

עוז בלייזר שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
רבע רביעי מצוין. בלייזר/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: מרכוס דאב 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, ליאור ליפשיץ 17 ו-7 אסיסטים, קני הייז וריאל פירסון 13 כל אחד, משה מזרחי 10, אוסטין פרימן 9, עמית ביר-כץ 5, כן שותפו אלעד הופמן, שון דניאל ואור קהל.

קלעו לבני הרצליה: מייקל אומה 18 נקודות, אבי בן שימול 16 ו-9 אסיסטים, עוז בלייזר 16, אנדודי איבי (14 ריבאונדים) ודן גרונפלד 13 כל אחד, כריס וורן 8, אבירם זליקוביץ' 6, ג'ואקים דונאלסון 5, כן שותף גיא לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully