וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר הצטיין בלייקרס: "באירופה התבגרתי כאדם וכשחקן"

הגארד שהצטיין בניצחון הלייקרס על הקליפרס: "פה הייתי רגיל לשחק את התקפת המשולש, ושם עשיתי הרבה דברים אחרים". רוז: "מאוכזב מההפסד, את ההופעה האישית שלי אשפר"

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. Mike Ehrmann, GettyImages
רוז קלע באחוזים רעים, עם 4 מ-15 מהשדה, כולל 1 מ-7 מעבר לקשת. כשנשאל בסיום על האלמנט שהוא הכי צריך לשפר לאחר הזמן הרב מחוץ למגרש, ענה: "רק את הקליעה שלי"/GettyImages, Mike Ehrmann

כולם חיכו למשחק החזרה של דרק רוז למגרשים, אבל מיאמי הזכירה שהיתה עוד סיבה לחכות לערב הפתיחה, והאלופה ניצחה את שיקגו 95:107. רוז סיים עם 12 נקודות בלבד, ואמר בסיום: "אם כבר, אני מאוכזב מההפסד", אמר הרכז בסיום. "לגבי ההופעה האישית שלי, אני יכול לשנות את זה בקלות עם יותר ריכוז בקליעה ולהוריד את כמות האיבודים". רוז קלע באחוזים רעים, עם 4 מ-15 מהשדה, כולל 1 מ-7 מעבר לקשת. כשנשאל בסיום על האלמנט שהוא הכי צריך לשפר לאחר הזמן הרב מחוץ למגרש, ענה: "רק את הקליעה שלי".

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בירך הרכז השב בטוויטר: "ברוך הבא, דרק רוז".

מאמן הבולס טום ת'יבודו: "זה תמיד חוזר לאותו דבר - ההגנה שלנו והריבאונדים שלנו. ואם נוכל לטפל יותר טוב בכדור בשלב מוקדם, נהיה במצב לנצח".

מנגד, קלע לברון ג'יימס 17 נקודות, וניתח: "זה משחק קבוצתי. זה מה שהקבוצה שלנו עושה".

ג'ורדן פארמר שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Jeff Gross, GettyImages
"פה הייתי רגיל לשחק רק את התקפת המשולש, ושם עשיתי הרבה דברים אחרים וזה שיפר אותי. זו היתה הפעם הראשונה שהובלתי קבוצה, לקחתי זריקות חשובות וקשות. הייתי על קו העונשין בסוף משחקים. הייתי אחראי לדרך שבה נראינו". פארמר/GettyImages, Jeff Gross

דוק ריברס, מאמן הקליפרס, כיסה את דגלי האליפות של הלייקרס בפוסטרים של שחקניו. אבל הלילה זה היה משחק בית של הלייקרס, ולא רק הדגלים היו בחוץ אלא גם שחקני הספסל. המחליפים התפוצצו עם 74 נקודות, כשחמישה מהם מסיימים בדאבל פיגרס. וכל זה כשפאו גאסול וסטיב נאש על הספסל למשך כל הרבע הרביעי, וקובי בריאנט, כמובן, לבוש בחליפה ביציע. זה הספיק ל-103:116 ללייקרס, שהראו שעדיין יש מאבק קשה על ההגמוניה בעיר.

פארמר, שעשה בשנים האחרונות סיבובים במכבי תל אביב ובטורקיה, חזר ללוס אנג'לס שם שיחק עד 2010, והיה נהדר עם 16 נקודות. בסיום המשחק נשאל הגארד על התקופה בישראל ובטורקיה, ואמר: "זה עזר לי לגדול, להתבגר כאדם וכשחקן. למדתי דברים חדשים. פה הייתי רגיל לשחק רק את התקפת המשולש, ושם עשיתי הרבה דברים אחרים וזה שיפר אותי. זו היתה הפעם הראשונה שהובלתי קבוצה, לקחתי זריקות חשובות וקשות. הייתי על קו העונשין בסוף משחקים. הייתי אחראי לדרך שבה נראינו".

"לא היינו מוכנים הלילה", סיכם ריברס. "הם שמעו כנראה כמה הקליפרס אמורים להיות טובים, וידענו שהם ישחקו כאילו מדובר במשחק אליפות. הם הביאו אנרגיה שלא הצלחנו להתמודד איתה. כל דבר שהם עשו היה חזק יותר מאיתנו ופיזי יותר. הם הרסו אותנו בריבאונדים והרסו אותנו עם האיבודים. זה היה שיעור טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס מול ויקטור אולאדיפו שחקן אורלנדו מג'יק. Joe Robbins, GettyImages
אין כבוד להוז'ר. ג'ורג' מול אולאדיפו/GettyImages, Joe Robbins

ויקטור אולאדיפו, לשעבר הוז'ר וכיום הרוקי של אורלנדו, קיבל תשואות חמות מהקהל הביתי של הפייסרס. אבל אינדיאנה לא התחשבה במג'יק, וניצחה 87:97 במשחק הפתיחה. שלשה של פול ג'ורג' על הבאזר של הרבע השלישי סיימה ריצה 4:21, ומשם לא היתה דרך חזרה לאורלנדו.

"אנחנו חייבים לנצח בקרבות האלה", אמר ג'ורג', שסיים עם 24 נקודות. "לנצח במשחקים קשים. אנחנו חייבים לנצח במשחקים שאנחנו צריכים לנצח. אנחנו צריכים לטפל בעניינים בשלב מוקדם ולא לסמוך על סוף העונה. אנחנו חייבים להתחיל את הרצף שלנו מוקדם".

יריית פתיחה: מיאמי פתחה בניצחון, גם הלייקרס והפייסרס

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

לברון ג'יימס, מיאמי היט. J Pat Carter, AP
"משחק קבוצתי". ג'יימס/AP, J Pat Carter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully