וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדורס עלתה למונדיאל 2014, מקסיקו לפלייאוף

ה”אל טרי” נוצחו 2:1 בקוסטה ריקה ויתנחמו בפלייאוף בזכות 2:3 דרמטי לארה”ב בפנמה. הונדורס חגגה עם 2:2 מול ג’מייקה

מוקדמות המונדיאל במרכז אמריקה הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לסיומם עם מחזור דרמטי. מקסיקו הייתה חייבת לגבור על קוסטה ריקה ולקוות שג'מייקה תנצח את הונדורס, אבל שום דבר מהתכניות של ה"אל טרי" לא עבד. המקסינים, שנמצאים במשבר גדול, הפסידו 2:1 בקוסטה ריקה, אולם העפילו לפלייאוף מול ניו זילנד הודות לניצחונה הדרמטי של ארצות הברית על פנמה בתוצאה 2:3.

טבלת הבית הסופית:

1. ארצות הברית, 22 נקודות
2. קוסטה ריקה, 18 נקודות
3. הונדורס, 15 נקודות
4. מקסיקו, 11 נקודות (פלייאוף)
___

5. פנמה, 8 נקודות
6. ג'מייקה, 5 נקודות

שחקני נבחרת מקסיקו מאוכזבים. Moises Castillo, AP
לא מפסיקים לאכזב. שחקני מקסיקו יורדים מכר הדשא בקוסטה ריקה/AP, Moises Castillo

קוסטה ריקה - מקסיקו 1:2

מקסיקו, שניצחה את פנמה עם המספרת המדהימה של ראול חימנס, נשארה בחיים והייתה צריכה עוד ניצחון כדי להעפיל מהמקום השלישי באופן אוטומטי, אולם את הבעיות של ה"אל טרי" אי אפשר להחביא, וזה כנראה מתחיל באופי שאינו מספיק נחוש כדי להשיג את המטרה. החישובים גרסו שניצחון בקוסטה ריקה יחד עם צ הפסד של הונדורס בחוץ מול ג'מייקה החלשה יספיק, אבל המקסיקנים אפילו לא עמדו במטרה הראשונית שהייתה לצאת עם שלוש נקודות מקוסטה ריקה, ועתה מקסיקו תערוף פלייאוף כפול מול ניו זילנד בחודש הבא (14-15/11 ו-20/11).רואיס גונזלס העלה את קוסטה ריקה ליתרון 0:1 בדקה ה-25, אבל מקסיקו חזרה מהר לעניינים עם שער שווין של אוריבה פראלטה שקבע 1:1 בדקה ה-29. מקסיקו חיפשה את הניצחון, אבל קוסטה ריקה מצאה אותו בדקה ה-64 עם שער של אלברו סבוריו שהפך מסירה של כריסטיאן גמבואה ל-1:2.

כל מה שמפריע לנבחרת מקסיקו

ג'מייקה - הונדורס 2:2

חגיגה גדולה להונדורס, שהייתה צריכה נקודה כדי להבטי את המקום בברזיל ועשתה זאת מול ג'מייקה החלשה. הפתיחה של הונדורס הייתה חלומית כשכבר בדקה הראשונה קרלו קוסטלי העלה אותה ל-0:1. אבל ג'מייקה ענתה כעבור שתי דקות בלבד עם שער שוויון של ווגן ווטסון. הונדורס החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-33 כשמיינור פיגוארה הבקיע בבעיטה חופשית וקבע 1:2. ג'יימקה רשמה שוב שוויון בדקה ה-59 כשרודולף אוסטין דייק מהנקודה הלבנה וקבע 2:2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני הונדורס חוגגים העפלה למונדיאל 2014. Collin Reid, AP
עלו ובסטייל. שחקני הונדורס חוגגים/AP, Collin Reid

פנמה - ארצות הברית 3:2

ארצות הברית, שכבר הבטיחה את המקום הראשון והכרטיס למונדיאל בברזיל, התארחה אצל פנמה, שהגיעה למשחק אחרי ההפסד המתסכל למקסיקו, בו ספגה שער מכריע בדקה ה-85. פנמה הייתה זקוקה לניצחון על האמריקאים ולהפסד מקסיקני, אולם נוצחה 3:2 על ידי היאנקים. גבריאל טורס העלה את פנמה ל-0:1 בדקה ה-18, ושמרה על יתרונה עד למחצית. מייקל אורוזקו השווה לאמריקאים בדקה ה-64 ל-1:1, ואז הגיעו עשר דקות דרמטיות שהכריעו את גורל המשחק. לואיס טחאדה קבע 1:2 לפנמה בדקה ה-83, ואז ארצות הברית כבשה שני שערים בתוספת הזמן כשגרהאם זוסי וארון יוהאנסון הרשיתו והעניקו לה 2:3 גדול ומתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully