וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: 1:1 בין הפועל ת"א לפנדורי

טעות של דני עמוס עלתה בספיגה כבר בדקה ה-4, אבל לוקאס סאשה השווה בדקה ה-29. הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד

הפועל תל אביב נפרדה הערב (חמישי) ב-1:1 מסגנית אלופת רומניה, פנדורי, במשחק הראשון ביניהן בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. דן ניסטור העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה הרביעית, אבל לוקאס סאשה השווה עבור הפועל בדקה ה-29 ולמעשה חתם את התוצאה בקלוז' ארינה. הגומלין יתקיים בשבוע הבא והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעלה לסיבוב הפלייאוף של המוקדמות - האחרון לפני שלב הבתים.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נראה טוב. שכטר/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נקלעה לפיגור כבר אחרי ארבע דקות, כשטעות של דני עמוס עלתה להם בספיגה - כל זה שבוע בלבד אחרי שהשוער החדש טעה וספג פעמיים נגד ברואה. למרות הפיגור המוקדם, האדומים לא נשברו ולא איבדו ריכוז. בדקות הבאות הם השתלטו על מרכז המגרש, הציגו משחק צירופים נאה בחלק הקדמי, הגיעו לשתי הזדמנויות טובות של דמארי ולבסוף מצאו את השוויון אחרי בעיטה חופשית של לוקאס סאשה - שער שני של הברזילאי בשלושה משחקים במדים האדומים. במחצית השנייה הקבוצה של רן בן שמעון לא הצליחה לשמור על רמה דומה של דומיננטיות, אבל עדיין הצליחה להגיע להזדמנויות שהחומצו. בצד השני דני עמוס הראה שהוא התאושש מהטעות עם שלוש עצירות מצוינות. בסיום 1:1 שמשאיר את ההכרעה ל-90 הדקות בשבוע הבא בבלומפילד.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב אשם בספיגה. עמוס/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 89: ורמוט שלח את דמארי לכדור ארוך, החלוץ הקפיץ מעל סטנקה, אבל גם מעל המשקוף.

דקה 78: ספורי המחליף הימר על בעיטה ממרחק של כ-23 מטר, אבל הכדור שלו טס מעל המשקוף.

דקה 72: אריק סובב את כל ההגנה האדומה והזין את מאטולביצ'יוס בכדור עומק פנטסטי, אבל עמוס יצא וחילץ מרגליו של הליטאי. איזו הצלה של השוער.

דקה 58: דגני העביר כדור רוחב מדוד מימין, שכטר בעט חזק תוך כדי תנועה וסטנקה התעופף והדף לקרן. מהלך יפה של הפועל, עצירה עוד יותר יפה של השוער.

דקה 52: עמוס שוב הציל את הפועל מספיגה. ההגנה האדומה שוב לא הצליחה להסתדר עם כדור קרן, מומצ'ילוביץ' בעט חזק מקרוב ועמוס שלח יד והדף לקרן בצורה נהדרת.

דקה 49: אריק קיבל כדור קרן שטוח, ההגנה של הפועל תל אביב חלמה, הברזילאי בעט כדור מדויק מ-14 מטר, אבל עמוס הדף יפה לקרן. אולי העצירה הזו תחזיר לשוער את הביטחון.

דקה 47: האדומים יצאו למתפרצת, דמארי העביר למרכז הרחבה, אבל הכדור שלו לא היה מספיק מדויק ושכטר שהגיע לא טוב הצליח רק לבעוט החוצה.

לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יופי של שער. סאשה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 44: הרוש הגביה כדור טוב משמאל, קולין הקדים את הרומנים ונגח חזק מעל המשקוף.

דקה 40: שכטר פרץ לעומק המגרש והעביר לדמארי שנבלם בתוך הרחבה. הכדור הגיע שוב לשכטר שהפציץ מזווית קשה, אבל סטנקה הדף.

דקה 29: גול! הדומיננטיות של האדומים הניבה תוצאות. שמעון הרוש הוכשל כ-20 מטר מהשער ולוקאס סאשה בעט כדור מסובב שנעצר בפינה השמאלית העליונה של סטנקה. יופי של שער של הברזילאי והפועל תל אביב משווה ל-1:1.

דקה 26: דגני העביר כדור רוחב, שכטר נתן לכדור לעבור ודמארי בעט מ-15 מטר שטוח ולידיים של השוער.

דקה 24: האדומים ניהלו התקפה יפה, זגורי מסר לשכטר שהעביר לדמארי בתוך הרחבה, אבל האחרון סיים עם בעיטה לא טובה מעל המשקוף למרות שהיה במצב נוח.

דקה 18: אריק בעט מ-22 מטר למרכז השער, עמוס שוב לא הצליח לקלוט את הכדור שנהדף מהחזה שלו, אבל הפעם הצליח להגיע לריקושט ולקלוט.

דקה 4: גול! מאטולביצ'יוס הסיט בראש לניסטור שבעט מהאוויר למרכז השער, דני עמוס היה חייב לקלוט, אבל שמט והכדור התגלגל וחצה את הקו. טעות קשה של השוער ו-0:1 לפנדורי.

דקה 1: רועי גורדנה ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה כבר אחרי 30 שניות, אבל סטנקה היה במקום וקלט.

שחקן פנדורי טרגו ג'יו, דן ניסטור. GettyImages
קבע 0:1 אחרי ארבע דקות. ניסטור/GettyImages

הרכבים

פנדורי: רזבאן סטנקה, בוגדן אונגורוסאן, אריקו, פראסקבאס חריסטו, מרקו מומצ'ילוביץ', פאול אנטון (צ'יפריאן בראטה, 63), ניקנדרו בריפלד, דן ניסטור (ולנטין למנארו, 86), ויורל ניקוארה (אלין בולאיקה, 35), אריק, דייוידס מאטולביצ'יוס.

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה (גילי ורמוט, 71), רועי גורדנה (שי אבוטבול, 79), ישראל זגורי (רמזי ספורי, 71), עומר דמארי, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully