וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין סיכם עקרונית במכבי תל אביב

10.7.2013 / 16:15

הגארד שסיים את התקשרותו עם באיירן מינכן סגר על חזרתו לצהובים. רייס צפוי לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

יותם הלפרין סיכם עקרונית על חזרתו למכבי תל אביב. הגארד, ששוחרר היום באופן סופי מבאיירן מינכן, סגר את תנאיו מול ראשי הצהובים ולאחר שיפתור את בעיית המס מול מכבי, הוא יחתום באופן רשמי ויחזור לקדנציה שלישית במדים הצהובים. ראשי מכבי עדיין נמנעים מלצאת בהצהרות מאחר וטרם התקבל אישור סופי מרשויות המס, אך לאחר שיפתרו את הסוגייה הזו, במכבי יוציאו לפועל את העסקה.

הלפרין, שנמצא כעת בחופשה בארצות הברית, מנהל כבר זמן מה שיחות עם מכבי תל אביב וכעת הבשילו התנאים לחזרתו של הגארד, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הלפרין צפוי להצטרף לטייריס רייס, ששיחק עמו בבאיירן ואמור לחתום גם הוא בקבוצה המתחדשת של דיוויד בלאט. מכבי תל אביב כבר הספיקה לצרף את אלכס טיוס, ג'ייק כהן והבוקר הודיעה על החתמת סופוקליס שחורציאנטיס.

לידיעה על כוונתה של מכבי תל אביב לפתוח במגעים עם הלפרין

שחקן באיירן מינכן בכדורסל, יותם הלפרין. Christof Koepsel, GettyImages
יחזור לשתף פעולה עם טייריס רייס. יותם הלפרין/GettyImages, Christof Koepsel

בנוגע לחיובי המס של הלפרין, הגארד סיים את התקופה המינימלית הנדרשת כד לזכות בפטור על הכנסה מחו"ל. הלפרין משחק מעבר לים למעלה מארבע שנים ועל פי חוקי המס הישראלי, אם אזרח ישראלי נמצא ארבע שנים רצופות בחו"ל ומעל 180 יום בכל שנה, הוא יהיה פטור ממס בישראל על הכנסותיו.

הלפרין, 29, הוא שחקן בית של מכבי תל אביב ואת הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת הוא רשם באוקטובר 2001. הוא שיחק במכבי עד 2005 ואת טבילת האש הראשונה שלו באירופה הוא רשם במדי אולימפיה לובליאנה. אחרי עונה אחת בסלובניה הוא חזר לקדנציה נוספת במכבי וב-2008 הוא חתם במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, במדיה הוא שיחק שתי עונות. מיוון עבר הלפרין לספרטק סנט פטרסבורג הרוסית ובעונה החולפת הוא שיחק כאמור בבאיירן מינכן.

במדי באיירן מינכן, הלפרין רשם בעונה החולפת ממוצעים של 6.3 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-41 משחקים בהם שותף.

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
מתקרב. טייריס רייס/GettyImages

בתוך כך, מכבי תל אביב שלחה לטייריס רייס טיוטת חוזה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בין הצדדים היו מספר מחלוקות, בין השאר על הסכומים ועל אופציית היציאה, אולם לאחר שחלה התקרבות משמעותית הגארד האמריקאי צפוי לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת וישתכר כחצי מיליון דולר נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully