וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיוטת חוזה נשלחה לטייריס רייס

8.7.2013 / 15:46

הגארד האמריקאי של באיירן מינכן נמצא על סף סיכום במדים הצהובים כשמסתמן שיחתום לעונה אחת תמורת כחצי מיליון דולר

מכבי תל אביב החליפה ביממה האחרונה טיוטות חוזה עם טייריס רייס, כך נודע לוואלה! ספורט. בין הצדדים היו מספר מחלוקות, בין היתר על הסכומים ועל אופציית היציאה, אולם לאחר שחלה התקרבות משמעותית, מסתמן כי הגארד האמריקאי יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת וישתכר כחצי מיליון דולר נטו לעונה. כמו כן באיירן מינכן צפויה לרדת מהשחקן ולצרף את ברייס טיילור.

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של טייריס רייס

טייריס רייס שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
רוב הסוגיות נפתרו. טייריס רייס/GettyImages, Stuart Franklin

כזכור, הצהובים מנהלים מגעים עם הגארד האמריקאי בן ה-26 כבר תקופה ארוכה. רייס שיתף פעולה עם יותם הלפרין בבאיירן מינכן, נמצא בתוכניות של הצהובים מזה תקופה ארוכה ועל ההתעניינות בו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. רייס צפוי להפוך לשחקן הרכש השלישי של סגנית האלופה הישראלית אחרי אלכס טיוס שחתם וג'ייק כהן שסיכם.

רייס שיחק בבוסטון קולג' בין 2005 ל-2009, לא נבחר בדראפט, והגיע לפאניוניוס היוונית. לאחר מכן עבר לגרמניה ושיחק בקבוצת ארטלנד דראגונס ומשם נדד לליטא כדי לשחק בריטאס וילנה. לאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. ב-36 משחקים העמיד רייס 15.8 נקודות בממוצע למשחק לצד 4.4 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים.

כמו כן יצטרף לצוות גם הסנטר סופוקליס שחורצאניטיס, עמו קיימות הבנתו ראשוניות והוא למעשה סגור בקבוצה. כזכור, ביום שישי הודיעה פנאתינייקוס לשחורציאניטיס שאין בכוונתה את האופציה עליו לעונה נוספת, מה שסלל את דרכו של הסנטר לסיכום סופי עם הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully