וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות: שלומי ברזל יחליף את אמיר אפרת כדובר העל?

על פי גורמים בהתאחדות, ראש מערך ההסברה הנוכחי יעזוב וברזל, עורך ספורט "הארץ" עד מאי האחרון, יקבל את המינוי

שלומי ברזל, עורך מדור הספורט של "הארץ" עד לפני כחודש, צפוי להתמנות לראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל. כך על פי גורמים בהתאחדות. ראש מערך ההסברה הנוכחי, אמיר אפרת, יעזוב בקרוב את התפקיד, וברזל הוא המועמד המוביל להחליפו.

אפרת נכנס לתפקיד ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל בפברואר 2011, לאחר 24 שנים ככותב ועורך במדור הספורט של ידיעות אחרונות. ברזל כיהן ככותב וכעורך בספורט "הארץ" במשך 15 השנים האחרונות. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא נסגר שום דבר באופן פורמלי, אך מקור המעורה בפרטים מסר שזה המינוי שצפוי לצאת לפועל בקרוב מאוד.

לאחר 15 שנים: שלומי ברזל עזב את "הארץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מ"הארץ" להתאחדות? שלומי ברזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הימים האחרונים, נראה שההתאחדות עומדת בפני מתיחת פנים. רק אתמול דווח שעו"ד אורי שילה, המנכ"ל, יסיים את תפקידו בעוד כחודש. מי שיחליף את שילה יהיה הסמנכ"ל רתם קמר, שייכנס לתפקיד ב-1 באוגוסט.

"ההתאחדות נמצאת כיום בנקודת מפנה חיובית", אמר שילה, "וזו גם נקודת המפנה שלי להמשיך הלאה". אבי לוזון הודה לשילה: "אני מודה מקרב לב לאורי שילה, על עבודתו בהתאחדות לכדורגל, אני באופן אישי נהניתי לעבוד איתו. אורי מנכ"ל מצוין שעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר במקצועיות, בנאמנות וביושרה גבוהה למקום עבודתו, ואני מאחל לו בהצלחה בכל תפקיד אשר ירצה. דלתה של ההתאחדות לכדורגל תמיד פתוחה לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully