וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי צפוי להישאר בקבוצה

15.6.2013 / 22:38

החלוץ, שחוזר אוטומטית מהשאלה, הוזמן לפתיחת האימונים, קרויף מקווה שיהיה חלק משמעותי. נמשכים המגעים עם אניימה

שחקני מכבי תל אביב יסיימו השבוע את פגרת הקיץ שלהם ויחזרו לאימוני טרום העונה. השחקנים יגיעו בשלושת הימים הקרובים למבדקים רפואיים ובדיקות מאמץ, כאשר האימונים עצמם יחלו ביום רביעי בבוקר. מי שקיבל הודעה רשמית להגיע למבדקים הרפואיים וכן לאימון פתיחת העונה הוא החלוץ ברק יצחקי, שחוזר למדים הצהובים לאחר שהושאל בעונה שעברה לאנורתוזיס הקפריסאית, בה הפגין יכולת טובה והוכיח כי התאושש סופית מהפציעה ממנה סבל כשהיה במכבי תל אביב לפני כשנה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף החליט להחזיר את יצחקי לסגל והחלוץ שחתום לשנתיים נוספות במועדון אמור להיות העונה חלק משמעותי בקבוצה.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
אמור להיות חלק משמעותי יותר העונה. יצחקי/מגד גוזני

השבוע צפוי גם לנחות בישראל המאמן החדש פאולו סוסה, שסיכם על חוזה של שנתיים במועדון. יחד עם סוסה יגיעו ארצה גם מאמן הכושר חואן טוריחו שימשיך בתפקידו עונה נוספת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. גם הספרדי, רובן מרטינז ישאר בצוות המקצועי וימשיך לתפקד כאנליסט, כפי שעשה בתחילת העונה שעברה.

במהלך השבוע צפוי קרויף להאיץ את עניין צירופם של שחקני חיזוק לקבוצה, כאשר המועמדים הבולטים להצטרף הם אבי ריקן ועוז ראלי, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. במקביל ממשיכים במועדון לנהל מגעים עם ליל הצרפתית, בנוגע לרכישתו של השוער וינסנט אניימה, שעדין נשאר המועמד המוביל לעמוד בין הקורות גם בעונה הקרובה.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
המועמד המוביל להצטרף. ריקן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully