וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל צפוי לשדר את משחקי מכבי תל אביב ביורוליג

ערוץ 10 צפוי לשמור על זכויות השידור של הצהובים באירופה, תמורת סכום נמוך יותר מזה ששילם השנה, והשדר הוותיק שמקורב למנכ"ל הערוץ רפי גינת הוא המועמד המוביל להחליף את ניב רסקין. המועמדים לעמדת הפרשן: פיני גרשון ואריה מליניאק

יורם ארבל צפוי להחליף בעונה הבאה את ניב רסקין בשידור משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג - כך נודע לוואלה! ספורט.

בימים אלו מנהלת מכבי מגעים הן עם ערוץ 10 והן עם הערוץ הראשון באשר לשידור משחקיה ביורוליג. גורמים בערוץ 1 טענו כי "הסיכוי שמכבי תחזור אלינו קלוש" - זאת בעיקר משיקולים כלכליים, לאחר שלאחרונה האריך ערוץ 1 את ההתקשרות עם ההתאחדות לכדורגל וישדר גם בשלוש השנים הבאות את המשחק המרכזי בליגת העל. ערוץ 10, שמשדר את משחקי היורוליג של מכבי בשנים האחרונות, היה ונותר המועמד המוביל לשדר את המשחקים גם בעונה הבאה. עם זאת, גורמים בערוץ 10 טוענים כי למכבי הוגשה הצעה כספית נמוכה יותר מבעונה החולפת, בה שילם הערוץ כמעט 100,000 דולר למשחק בודד (כ-2 מיליון דולר לאורך העונה).

משחק האליפות הערב: מכבי חיפה-מכבי ת"א (20:50, ספ' 5)

יורם ארבל שדר ספורט. ברני ארדוב
מצוי ביחסים קרובים עם מנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת. יורם ארבל/ברני ארדוב

ארבל חזר לשמש כשדר המוביל של ערוץ 1, והוא משדר את המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל. אם, במקרה, יגיעו זכויות השידור של מכבי ביורוליג לערוץ 1, ארבל ישדר את המשחקים.

כאמור, בשלב זה נראה שהזכויות יישארו בידי ערוץ 10 (תמורת סכום נמוך יותר). ארבל נחשב מקורב לבכירים בערוץ והוא מצוי ביחסים קרובים עם מנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת. גישושים ראשוניים כבר נעשו, כאשר בשיחות סגורות אמר ארבל שישמח לשוב ולשדר את משחקי מכבי. נראה כי המהלך יתבצע מיד לאחר רכישת הזכויות לעונה הבאה בידי ערוץ 10.

לא רק רסקין צפוי לעזוב את שידורי היורוליג. כפי שפרסמנו כאן בעבר, גם צביקה שרף לא ימשיך כפרשן. אחד המועמדים הבולטים להחלפתו הוא פיני גרשון. גם אריה מליניאק, שפרשן במשך שנים את משחקיה של מכבי לצד ארבל בערוץ 1, עשוי לקבל את התפקיד ולשחזר את שיתוף הפעולה המיתולוגי.

יורם ארבל וניב רסקין בחרו שלא להגיב לידיעה. תגובת ערוץ 10: "רק אחרי שייסגר ההסכם עם מכבי אלקטרה תל אביב יוחלט מי השדר ומי הפרשן".

פיני גרשון, צביקה שרף, סיעת עוז. מגד גוזני
חילוף גם בעמדת הפרשן? פיני גרשון וצביקה שרף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully