וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן מונה למאמן מכבי אשדוד

11.6.2013 / 23:50

מי שכיהן כעוזרו של קטש בגלבוע/גליל ואימן את יבנה בשנים האחרונות, קיבל את ההזדמנות ויאמן לראשונה בליגת העל

אחרי עונה חלשה מאוד, בו סיימה במקום העשירי בליגת העל עם מאזן של 16:11, הודיעה הערב (שלישי) מכבי אשדוד על מינויו של נתי כהן לתפקיד המאמן. כהן (40) יחליף בתפקיד את עופר ברקוביץ', שמילא את התפקיד מאז 2010, ויאמן לראשונה קבוצה בליגת העל. באשדוד פנו בתחילה לאפי בירנבוים ולליאור ליובין במטרה שאחד משניהם יחתום, אך לאחר שהשניים סירבו, נעשתה הפנייה לכהן.

נתי כהן עוזר מאמן גליל עליון. רותם דרוב
מגיע לליגה של הגדולים. כהן/רותם דרוב

מהקבוצה נמסר: "לאחר פגישות אינטנסיביות עם מרבית המאמנים הרלוונטיים החליטה אשדוד ללכת על מהלך ארוך טווח ולתת הזדמנות למאמן השם לנגד עיניו את פיתוח ענף הכדורסל באשדוד ויביא מניסיונו הרב באימון גילאי הנוער בנבחרות ישראל השונות.

נתי כהן הגיש תכנית עבודה שתאמה את התכניות העתידיות של הקבוצה תוך שימת דגש על השיתוף בין הקבוצה הבוגרת למחלקות הנוער השונות והמשך תנופת הפיתוח ענף הכדורסל בעיר אשדוד. המאמן נפגש הערב עם הנהלת הקבוצה והציג את חזונו המקצועי ובסיום הפגישה התכנסה ההנהלה והחליטה לבחור בנתי כהן כמאמן הבא של מכבי אשדוד".

כהן שימש בעבר כעוזר המאמן של הפועל גלבוע/גליל תחת עודד קטש, ובעונות האחרונות אימן את אליצור יבנה מהליגה הלאומית, שהגיעה אל המקום השישי בעונה החולפת.

מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
יצליח כמוהו? ברקוביץ'/ברני ארדוב

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully