וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון טדי החדש נחנך: "החזון הפך למציאות"

האצטדיון שיארח את גמר היורו לנבחרות צעירות, שופץ ויכיל 34 אלף מקומות. יוכל לארח משחקים עד רמת חצי גמר צ'מפיונס

ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, ויו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, חנכו היום (שני) את אצטדיון טדי המחודש ואת היציע הדרומי החדש שנבנה בו. האצטדיון הורחב ושודרג על מנת להתאימו לדרישות הבינלאומיות המחמירות ביותר בטורנירים בינלאומיים והוא יכול לארח עכשיו כל טורניר בינלאומי גדול עד לרמת חצאי גמר בליגת האלופות. לאחר ההרחבה מונה האצטדיון כ- 34,000 אלף מקומות. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כ- 120 מיליון שקלים במימון משותף של הטוטו ועיריית ירושלים.

ניר ברקת אמר: "החזון שהצבנו הופך למציאות. קרית הספורט הבינלאומית מוקמת בקצב מואץ ומציבה את ירושלים על מפת הספורט הבינלאומי, כבירה שמארחת תחרויות ומשחקים לאומיים ובינלאומיים. אירועי ספורט בינלאומיים מביאים לצמיחה כלכלית, תיירותית ותרבותית לתושבי העיר ולמדינה כולה".

יו"ר ההתאחדות הכדורגל, אבי לוזון, הוסיף: "עם השלמת אצטדיון טדי נקיים בו משחקים רשמיים של נבחרת ישראל ומשחקי גמר. משחק הגמר של טורניר אליפות אירופה עד גיל 21, גם הוא יתקיים באצטדיון טדי ובכך נחשוף לכל העולם את העיר ירושלים, היפה והספורטיבית".

אצטדיון טדי, ירושלים. מגד גוזני
בהחלט מרשים/מגד גוזני

במסגרת העבודות שודרגה מערכת התאורה באצטדיון המותאמת לצילומי HD באיכות בינלאומית כולל תוספת ניכרת של פנסים והתקנתם סביב כל כר הדשא. הותקנו גם שני מסכי ענק בגודל של 60 מטר רבוע, הוחלפו מרבית המושבים למושבים ארגונומיים המשפרים גם את מרווחי הגישה למושבים ואת תנועת הקהל בשגרה וחרום, נעשה שדרוג מערך הכניסות והיציאות כולל מערכת ספירת קהל, הוקמו אולם מסיבות עיתונאים עם תשתית תקשורת מלאה, אולם עבודה לצוותי תקשורת עם עמדות עבודה ותשתיות תקשורת אינטרנט וכו' לאירוח כ- 75 אנשי תקשורת בו זמנית, חניות לקבוצות ולאורחים ושופרו היציעים הקיימים.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. מגד גוזני
ברקת עם לוזון/מגד גוזני
אצטדיון טדי, ירושלים. מגד גוזני
אצטדיון טדי, ירושלים/מגד גוזני
אצטדיון טדי, ירושלים. מגד גוזני
אצטדיון טדי, ירושלים/מגד גוזני
חדר הלבשה, אצטדיון טדי. מגד גוזני
גם חדרי ההלבשה שופצו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully