וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת המאכזבים של עונת 2012/13 באירופה

26.5.2013 / 13:30

החתול של מוריניו, הפספוס של פרגוסון. השיכור מהליגה הגרמנית, הכוכב הרדום של סיטי. השחקנים המאכזבים של העונה, כולל אזהרה לניימאר

שוער: טים ויזה - הופנהיים

הוא היה כאן בנבחרת הפלופים באמצע העונה ושמר על מקומו בנבחרת הזאת, אף על פי שהיא לא כוללת רק שחקני רכש. שוער סגל נבחרת גרמניה הצטרף להופנהיים כי להוביל את הקבוצה, אך בפועל היה אחד הגורמים להידרדרות שלה. טים ויזה קיבל את סרט הקפטן מיד עם הגעתו והפך לאחד משיאני השכר בתולדות הופנהיים. התמורה? 25 שערי חובה ב-10 משחקים, רביעייה מקבוצת חובבים בגביע, השתכרות אחת, שני מעצרים ושלט מתגרה מצד אוהדי קבוצתו: "טים, בוא איתנו למשחקי החוץ, נשלם לך על האלכוהול". מי שהחל את העונה כשוער מוערך אחרי שבע שנים בוורדר ברמן, סיים אותה כשוער שלישי בקבוצה שנזקקה לנס כדי לשרוד.

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

גמר ליגת האלופות: הכוכב האמיתי של באיירן, ומה יעשה גווארדיולה?

ברצלונה אישרה את הסיכום עם ניימאר, החתימה ביום שני

מנצ'סטר יונייטד אחרי ססק פברגאס, פלקאו לבדיקות רפואיות במונאקו

יסתדר עם מסי? פרשני ספרד מנתחים את החתמת ניימאר בברצלונה

מגן ימני: דני אלבס - ברצלונה

מי שנחשב בשנים האחרונות למגן הימני הטוב בעולם, יתייק את העונה הזאת כמאכזבת ביותר שלו. ברצלונה זכתה בקלות באליפות, אך ההגנה שלה התגלתה במערומיה פעם אחר פעם וספגה 39 שערי ליגה עד כה. המגן הברזילאי שיחק לסירוגין בתחילת העונה בגלל פציעות, פלרטט לאורך העונה עם קבוצות אחרות וגם התרומה ההתקפית שלו דעכה. אחרי שני שערים ו-11 בישולים בעונה שעברה, אלבס לא כבש העונה בליגה (שער אחד באלופות) וסיפק רק שישה בישולים. היכולת החלשה במשחקי הקלאסיקו ותחושת השובע שהוא משדר גרמו לאוהדים ולעיתונאים בקטלוניה לדרוש את הוצאתו מההרכב, כמי שמסמל את עייפות החומר במועדון. בעונה הבאה הם עשויים לראות אותו לא רק מחוץ להרכב, אלא בצרפת.

בלם: כריסטופר סמבה - ק.פ.ר

"זה בדיוק הבלם שאנחנו צריכים. הוא מפלצת. מצוין באוויר, מהיר, מנהיג, חזק". כך נשמע הארי רדנאפ הגאה לאחר שהנחית בלופטוס רואד את כריסטופר סמבה, קפטן נבחרת קונגו, תמורת סכום צנוע של 12.5 מיליון ליש"ט (שיא מועדון) ושכר של 100 אלף ליש"ט לשבוע. סביר להניח שגם הדעה של רדנאפ כבר השתנתה. סמבה, שסבל מגזענות בליגה הרוסית, שמח לחזור לפרמיירליג, אך לא באמת היה מוכן. הוא בעצמו הודה בכך והתנצל בפני אוהדי ק.פ.ר, שלצערם ראו סוללה של שחקני רכש חסרי אכפתיות שמים עליהם פס ובורחים עם משכורות שמנות. סמבה חילק מתנות לכל דורש ב-10 משחקיו בק.פ.ר, כשבעיקר זכורות שתי הטעויות הנוראיות בדרבי מול פולהאם, בעקבותיהן החל מסע העלבות שגרם לבלם להתגעגע לאוהדים הרוסים.

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

בלם: אנדראה ראנוקיה - אינטר

אחרי ששמו נוקה בפרשיית הטיות המשחק, באינטר האמינו שאנדראה ראנוקיה ישים מאחור את כל הצרות ויהפוך למנהיג ההגנה. אז האמינו. הבלם בן ה-25, בעונתו השנייה במועדון, הציג יכולת חלשה יותר מאשר בעונת הבכורה ולא הפגין שמץ מהכישרון שכולם יודעים שיש לו. הנראזורי סיימו את הליגה במקום התשיעי ועם נתון היסטורי של 16 הפסדים ויחס שערים שלילי. 57 שערים ספגה אינטר, כאשר סמיר הנדאנוביץ' בין הקורות עוד מנע מאזן גרוע אף יותר. ראנוקיה היה אחראי לכמה טעויות איומות ושוב הראה שהוא לוקה בקבלת ההחלטות כשחקן האחרון בהגנה. ובכל זאת, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס עדיין בעקבותיו. לא הכול אבוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מגן שמאלי: דניאל קונגרה - מונפלייה

שישה מיליון יורו העבירה מונפלייה לטולוז כדי לחזק את ההגנה לקראת הביקור ההיסטורי בליגת האלופות. לואי ניקולאן מעולם לא שילם כל כך הרבה כדי לצרף שחקן לקבוצה שלו, ואת הנטל הזה היה צריך לשאת דניאל קונגרה. אין זה מפתיע שהוא קרס כבר בחודש הראשון, אז שגיאות שלו גרמו להפסד ביתי לאוויאן והאוהדים הגיבו בשריקות בוז. מונפלייה לא הצליחה להתמודד על כרטיס לאירופה בעונה שאחרי האליפות המדהימה, סיימה ללא ניצחון את הקמפיין בליגת האלופות וחטפה בראש במרבית משחקי החוץ שלה. קונגרה עצמו שיחק כבלם, כמגן שמאלי וכמגן ימני, ובכל עמדה סיפק טעויות קריטיות שעלו לקבוצתו בשערים. שום זכר ליכולת המצוינת שהפגין במדי טולוז. ההישג היחיד: נחלץ ממלתעותיו של הנשיא לואי ניקולאן.

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

קשר: דניאלה דה רוסי - רומא

כנראה שההתחזות הפתטית מאחורי גבו של השופט במשחק ההפסד הביתי של רומא לקייבו, מסכמת בצורה הטובה יותר את העונה של דניאלה דה רוסי - נפילה. אצל זדנק זמאן הוא היה מחוק ומתוסכל. אצל אורליו אנדראצולי כבר קיבל תפקיד מפתח, אבל נראה כמו צל חיוור של הקשר המופלא שהאוהדים באולימפיקו כל כך אוהבים. ארבעה שערים כבש דה רוסי בעונת 2012/13 - כולם במשחקיה של נבחרת איטליה. במדי רומא הוא רשם 25 משחקי ליגה, ללא שערים, עם שלושה בישולים בלבד, שישה צהובים ואדום אחד. בגיל 30, אלוף העולם עדיין מתחבא מאחורי פרנצ'סקו טוטי ורואה גם את הצעירים עוקפים אותו בסיבוב. אולי הדרבי בגמר הגביע יאפשר לו לפצות על עונת הנפל.

קשר: נאני - מנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים אמנם השיבו לעצמם את תואר האליפות, אבל לקיצוני הפורטוגלי שרק לפני שנתיים היה בנבחרת העונה, כמעט לא היה חלק בכך הפעם. מה נזכור מהעונה הזאת של נאני מלבד אותו אדום שערורייתי שהניף לעברו השופט הטורקי ג'ונייט צ'אקיר? הייתה לו פציעה חוזרת בשריר הירך האחורי, אך גם היא לא יכולה להוות תירוץ לשלושה שערים בכל המסגרות (אחד בליגה, אחד בגביע ואחד בגביע הליגה) ושני אסיסטים בלבד במסגרת הפרמיירליג. שחקני הכנף של יונייטד לא נתנו תרומה ראויה העונה וגם דני וולבק התאדה, אבל הציפיות מנאני בן ה-26 תמיד היו גבוהות יותר. האכזבה בהתאם. היכן יהיה בעונה הבאה?

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

קשר: דויד סילבה - מנצ'סטר סיטי

הבחירה הכי כואבת ברשימה. בחלקה הראשון של עונת האליפות הוא היה שחקן העונה, בקיץ הוא הפך לאלוף אירופה, אבל מאז החתימה על החוזה החדש במנצ'סטר סיטי דויד סילבה פשוט לא פוגע. הסיטיזנס סיימו עונה מאכזבת ללא תארים, והקשר הספרדי הוביל רשימת שחקנים שהיו מתחת לרמתם. גם ג'ו הארט סבל מנסיגה חדה ושחקני הרכש היו בינוניים במקרה הטוב, אבל הפלימייקר הקטן אמור היה להניע את המכונה ולא עשה זאת. סילבה כבש ארבעה שערים בלבד והוסיף שמונה בישולים ב-32 משחקי ליגה (לעומת שישה שערים ו-15 אסיסטים בעונה הקודמת) ובעיקר נראה עייף ונטול מוטיבציה. אולי כדאי שיוותר על גביע הקונפדרציות, ינוח קצת בקיץ ויחזור כמו גדול בעונה הבאה.

חלוץ: רוביניו - מילאן

באותה מידה זה יכול היה להיות קווין פרינס בואטנג, אנטוניו נוצ'רינו או בויאן קרקיץ'. סטפן אל שעראווי סחב את מילאן בחציה הראשון של העונה, מריו באלוטלי עשה זאת מאז ינואר וג'אמפאולו פאציני היה חתום על כמה שערים חשובים. יתר שחקני החלק הקדמי יכולים היו להיעצר על שוטטות. רוביניו הוא הראשון שבהם. מי שהתגלה כפלופ בריאל מדריד, החליק גם במנצ'סטר סיטי והגיע למילאנו כדי להשלים סדרה של כישלונות. מסימיליאנו אלגרי דווקא נתן לא מעט הזדמנויות, אבל רוביניו שבת מהבקעה ב-2013 וכבש את שני השערים היחידים שלו בתחילת העונה, אליהם הוסיף חמישה בישולים. בלי שאף אחד ישים לב, הוא כבר בן 29. החזרה לברזיל מתבקשת. נורת אזהרה לניימאר.

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

חלוץ: לוק דה יונג - בורוסיה מנשנגלדבאך

את הכסף שקיבלה על מרקו רויס, הוציאה מנשנגלדבאך על כמה שחקני רכש שלא הוכיחו את עצמם בעונת הבכורה בבונדסליגה. המאכזב מכולם היה לוק דה יונג, שהגיע כשחקן הרכש היקר בתולדות המועדון אחרי עונה נפלאה בה הבקיע 32 שערים במדי טוונטה. במדי גלדבאך סיפק החלוץ ההולנדי שמונה שערים בלבד ב-27 משחקים בכל המסגרות, כאשר בשלב מסוים איבד את מקומו כחלוץ הבכיר של הקבוצה ובחמשת מחזורי הסיום שיחק שבע דקות במצטבר. דה יונג הביע את התסכול שלו בראיונות, אבל הבטיח לחזור בגדול בעונה הבאה ולהצדיק את 15 מיליון היורו ששולמו עבורו. יפרוק את העצבים ביורו הצעירות בישראל?

חלוץ: קארים בנזמה - ריאל מדריד

אין אליפות, אין גביע, אין ליגת אלופות. ז'וזה מוריניו נפרד מריאל מדריד עם עונה ראשונה נטולת תארים משמעותיים בקריירה (את הסופרקופה גם הוא לא סופר). לחלוצים שלו יש חלק מרכזי בכך. אחרי 21 כיבושים בעונת האליפות אשתקד, קארים בנזמה חווה עונה חלשה עם 10 שערי ליגה בלבד. החלוץ הצרפתי ירה רק בבודדות (לעומת שישה צמדים בעונה שעברה), שידר עצבנות והביע לא אחת את אי שביעות רצונו מהתחלופה הקבועה עם גונסאלו היגואין, שבעצמו לא הבריק. בנוסף, בנזמה המשיך את הבצורת הארוכה בנבחרת צרפת, במדיה לא כבש כמעט שנה. האוהדים הגיבו בשריקות בוז עוד לפני תקרית ההמנון, המאמן לשעבר ריימונד דומנק כינה אותו "חסר תועלת" וגם למוריניו נמאס לחכות שיחזור לעצמו. משל החתול הכה שנית.

מחר בוואלה! ספורט: ה-11 הגדולים של העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully