וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה בג'ודו: מדליית ארד לירדן ג'רבי

עוד הצלחה גדולה לישראל: אחרי ארשנסקי, גם ג'רבי על הפודיום לאחר שהפסידה ברבע הגמר, אך צלחה את בית הניחומים

אחרי מדליית הארד של המרשימה של טומי אשנסקי אתמול באליפות אירופה בג'ודו בבודפשט, הצליחה היום (שישי) ירדן ג'רבי להגיע להישג דומה ונהדר. הג'ודוקא שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג הפסידה ברבע הגמר, אך ניצחה פעמיים בבית הניחומים ועלתה אל הפודיום. שגיא מוקי סיים במקום השביעי במשקל עד 73 ק"ג.

אליס שלזינגר, שהשתתפה בשתי האולימפיאדות האחרונות במשקל הזה, לא נסעה בסופו של דבר לאליפות בהונגריה בגלל סכסוך עם איגוד הג'ודו.

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית, מול סבינה גרצ'אק, ג'ודוקאית הונגריה. AP
עוד הצלחה מסחררת. ירדן ג'רבי/AP

ג'רבי עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם גברה על ולנטינה גיורגיס האיטלקייה. אך אז, ברבע הגמר, היא הפסידה לסלובנית טינה טרשטניאק, שנחשבת ליורשת של האלופה האולימפית מסלובניה, אורסקה זולניר, אשר זכתה בלונדון באותו המשקל. ג'רבי עברה אל בית הניחומים ושם, בקרב הראשון שלה פגשה את המקומית בת ה-16 סבינה גרצ'ק וגברה עליה עם ווזארי ויוקו כדי לעלות לקרב על הארד מול אדוויג גוונד מאיטליה.

מול האיטלקיה ג'רבי הייתה בשליטה מלאה ולמרות שספגה מספר עונשים, היא הובילה כמעט לכל אורך הקרב. זה נפתח עם ווזארי ונגמר, בערך דקה לסיום הקרב, עם איפון מצוין שסידר את המדלייה.

שגיא מוקי פתח טוב גם הוא בטורניר, עם ניצחון על ג'אן גוסייווסקי הבריטי. בסיבוב השני ניצח מוקי את היווני רומן מוסטופולוס, אך ברבע הגמר נכנע לדירק ואן טישלט. מוקי עבר לבית הניחומים, אולם הפסיד גם שם, למוראט קודזוקוב בווזארי וסיים שביעי.

ליאור וילדיקאן (70) ניצחה בסיבוב הראשון את קריסטינה מריאנוביץ' אך הפסידה בסיבוב השני, באיפון לאיליאנה מרזוק. אסף חן (81) הודח באיפון מול אלכסיי נפדוב הסרבי, בסיבוב הראשון של התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully