וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "רונאלדו כנראה הכי טוב בהיסטוריה"

מוריניו החמיא לרונאלדו ("הכי טוב בעולם"), אבל הוסיף: "אפילו הוא לא יכול לנצח לבד. בלי הקבוצה כריסטיאנו הוא כלום". צפו: טריק קטן של רונאלדו באימון הפך ללהיט ברשת

מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד ממשיכות להתכונן למפגש הענקיות ביניהן הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5) באולד טראפורד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. מי שכמובן יעמוד במוקד יהיה כריסטיאנו רונאלדו, לו זו חזרה ראשונה לכר הדשא בתיאטרון החלומות מאז שהוא עזב את השדים האדומים לבירה הספרדית.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו/רויטרס

הפורטוגלי לא זקוק לחיזוקים כדי שהוא וגם אוהדי הכדורגל בעולם יכירו באיכות שלו, אבל מאמנו ז'וזה מוריניו שפע מחמאות לכוכב. "איך מנצ'סטר יונייטד תתמודד עם רונאלדו? זו לא הבעיה שלי", אמר מוריניו, "מבחינתי זו אף פעם לא בעיה, אני לא זה שצריך לחשוב איך לעצור אותו".

המאמן הפורטוגלי הוסיף: "רונאלדו הוא הטוב ביותר. הוא הכי טוב בעולם, כנראה הכי טוב בהיסטוריה. ראיתי את מראדונה כמה פעמים, לא ראיתי את פלה משחק, אבל כריסטיאנו מדהים. הוא הטוב ביותר, אבל אפילו הוא לא יכול לנצח לבד. המפתח זו הקבוצה והאיזון בין אנשים שמופקדים על משימות שונות".

מוריניו אמר גם: "ברמה הזו, אם מישהו לא נכשל במשימה שלו, אין לנו סיכוי לנצח. אנחנו אף פעם לא מאשימים את כריסטיאנו בהפסדים ובאותה מידה אנחנו לא חושבים שהוא האחראי היחיד לניצחונות. בלי הקבוצה, רונאלדו הוא כלום, אבל מנגד, הקבוצה בלעדיו היא לא אותה קבוצה".

צפו: הטריק הקטן של רונאלדו שהביא רבבות צפיות ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully