וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית פינס: "קריאות הקשורות בשואה הן בלתי נסבלות"

העו"ד שמייצג את הפועל ת"א פנה במכתב פתוח לאוהדים: "ההתאחדות הבהירה שכל אירוע כזה יזכה לטיפול מחמיר"

עו"ד עמית פינס, שייצג את הפועל תל אביב בערעור על עונש שלושה משחקי הרדיוס שנפסק נגד הקבוצה בגין תליית השלט "גיא פניני לגז", ושבוטל לאחר הערעור, שלח היום (שבת) מכתב פתוח לאוהדי הקבוצה.

במכתב כתב פינס:

"דווקא פסק הדין המזכה מבהיר ביתר שאת כי למרות שהקבוצה זוכתה - אין להבין ממנו כי מעתה יש היתר להשתמש או להניף שלטים אשר יש בהם ביטויים השאובים מלקסיקון הביטויים הייחודי לשואה... קיצורו של דבר הוא שאין יותר ספק (גם אם היה בעבר) כי הקריאות הללו מהוות עבירת משמעת ובתי הדין של ההתאחדות שידרו מסר כי מעתה והלאה כל אירוע כזה יזכה לטיפול משמעתי מחמיר.

"ללא קשר לפסיקת בתי הדין ובמנותק מן ההקשר המשמעתי או העונשי - ביטויים כגון אלו, אשר עושים שימוש בפרק האפל ביותר התולדות ההיסטוריה היהודית על מנת לנגח את הקבוצות היריבות ובמיוחד את היריבה העירונית, הם בלתי נסבלים... מכיוון שלא האוהדים הם אלו הנושאים ישירות בעונשים המשמעתיים, אלא הקבוצה, יש להניח כי במידה והתופעה תמשך העונשים בגינה יחמירו ויתגברו. הנזק שייגרם משליך מן הסתם גם על אוהדיה וגם על אותם אוהדים שלא קראו קריאות שכאלה.

"לפיכך - אנו פונים אליכם, דווקא לאחר זיכוי הקבוצה, לחדול באופן מידי מקריאות שואה... דווקא הזיכוי האחרון משדר מסר ברור וחד כי קריאות אלו אסורות והן פסולות ויביאו לענישה חמורה".

יש לציין שבחודשים האחרונים חלה ירידה דרסטית בקריאות "שואה" בקרב אוהדים של הפועל תל אביב. בנוסף, אוהדים של הקבוצה מספרים שמאז תחילת העונה, יותר מתמיד אוהדים ששמעו קריאות בסגנון הזה מיהרו להשתיק את הקוראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully