וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי בראון: "תמיד אמרתי שיהיה מעניין לשחק במכבי"

21.2.2013 / 8:58

גארד סיינה לא פוסל מעבר למכבי תל אביב לקראת ההתמודדות הגורלית בין הקבוצות (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט)

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לברצלונה, למכבי תל אביב נותר שביב קטן של תקווה לעלות שלב ביורוליג. אך כדי שהסיכוי הקלוש לא יתפוגג, מכבי חייבת הערב (חמישי) לנצח בבית את סיינה (21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט). בקבוצה מודעים ליכולת הטובה שמציגה הקבוצה מהשלוש, כששחקני הקבוצה תודרכו במספר מהלכים הגנתיים אשר עליהם נאמר באימונים "כדאי להכריח את סיינה לקחת שלשות לא טובות".

דיוויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
דיוויד לוגן: "נצטרך לגרום להם לקחת שלשות לא טובות"/קובי אליהו

"זאת קבוצה שקולעת מצוין מהשלוש ואנחנו צריכים לגרום להם לקחת זריקות קשות, לעשות דברים דרך ההגנה, לשלוט בריבאונד ובמשחק המעבר, צריכים להכין מול סיינה תוכנית משחק טובה ולדבוק בה לאורך כל המשחק", אמר דיוויד לוגן לקראת ההתמודדות. איך עוצרים את השלשות? נצטרך לגרום להם לקחת זריקות לא נוחות. לא נסגיר את כל הסודות שלנו אבל ננסה כמה דברים".

גם הגארד יוגב אוחיון לא מקל ראש באיטלקים: "סיינה קבוצה טובה, מאוד קשוחה, היא הקבוצה שקולעת הכי הרבה שלושת באירופה, המטרה שלנו היא להוריד את כמות השלשות שלהם. ראינו ווידאו, עשינו את ההתאמות מהמשחקים הקודמים ונתחיל לעבוד. מה שמעניין אותנו זה להשיג ניצחון ולהמשיך להיות עם הסיכוי לעלות לשלב הבא, פחות מעניין אותנו אם זה נקודה שחורה לגבינו לגבי מה שקורה לנו באירופה, לכן המשחק מול סיינה הוא משחק בו אנו חייבים לנצח".

שחקן סיינה בובי בראון. ברני ארדוב
בובי בראון: "כרגע אני מתרכז רק בסיינה"/ברני ארדוב

אחד השחקנים שיעמוד באור הזרקורים הוא בובי בראון, ששמו עלה בימים האחרונים כאפשרות לעבור למכבי בעונה הבאה "הייתי מועמד להגיע למכבי בעבר, לפני כמה שנים, מכבי היתה גבוה ברשימת האפשרויות, זה בסוף לא קרה אבל תמיד חשבתי כי זה יכול להיות מעניין לשחק במכבי. כי כרגע אני מתרכז אך ורק בסיינה ובמאבקים שלנו ביורוליג, כשתסתיים העונה נראה מה קורה".

בראון הוסיף על העונה המוצלחת של קבוצתו ושלו: "אני חושב שההצלחה של השנה הזו היא פשוט סיטואציה נכונה שהגעתי אליה, ידעתי לפני שהגעתי לסיינה איזו קבוצה היא ואיזה ארגון נפלא יש במועדון הזה, ומאוד שמחתי מההחלטה להגיע לסיינה. אנחנו ננסה לעשות הכל כדי להמשיך ומבחינתי זו פשוט היתה הזדמנות נפלאה ברמה גבוהה. יש לנו קלעי שלשות מצוינים ואנחנו מביאים את זה לידי ביטוי בצורה הכי טובה שיש עם השיטה שלנו, נעשה הכל כדי להמשיך ולקלוע באותה הצורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully