וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה ניצחה 1:2 את הפועל רעננה

ברק לביא ואחמד שעבאן (עצמי) כבשו למארחים. קובי חסן השווה זמנית. נס ציונה - הפועל פ"ת 1:1, מכבי פ"ת - יבנה 0:4

בפעם השנייה העונה, הליגה הלאומית הציגה מחזור אמצע שבוע מלא, כאשר המשחק המרכזי הפגיש את מכבי הרצליה עם הפועל רעננה המוליכה בדרבי שרוני. רעננה הייתה פייבוריטית במשחק, אבל הרצליה היא זו שחייכה בסיום עם ניצחון מפתיע 1:2. עוד לפני כן התארחה הפועל פתח תקוה אצל נס ציונה וסיימה עימה בתיקו 1:1 די מאכזב מבחינתה, שלושה ימים לפני הדרבי. המארחים לא הפסידו כבר עשרה משחקים רצופים ובהחלט יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה שלהם עד כה.

מכבי פתח תקוה, שנחה ביום שישי בגלל השלג בירושלים, חזרה לליגה בגדול והביסה את מכבי יבנה השוקעת 0:4. בקרב תחתית חשוב, ניצחה הפועל אשקלון 2:3 את הפועל כפר סבא והשאירה אותה עמוק במקום האחרון. במשחק שפתח את המחזור ניצחה הכח עמידר רמת גן 0:3 את אחי נצרת. מכבי אום אל פאחם ניצחה 0:2 את בית"ר תל אביב/רמלה, הפועל ראשון לציון ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים ואילו המשחק בין בני לוד לנצרת עילית הופסק בשל בעיות תאורה באצטדיון בשכונת התקווה.

אלי מחפוד מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
השיג תיקו שספק אם מנחם את הקהל. אלי מחפוד/מגד גוזני

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 1:2

מוליכת הטבלה ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים וקיוותה להמשיך את המומנטום מול הרצליה, אבל לניסן יחזקאל ושחקניו היו תוכניות אחרות. צמד שערים של ברק לביא ואחמד שעבאן (עצמי) שדחק לשערו הוא כדור רוחב של שי רביבו, סידרו להרצליינים ניצחון יוקרתי מאוד ופתחו לחלוטין את המאבק בצמרת הליגה כאשר שש נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון לשישי.

כבר בדקה ה-17 עלתה המארחת ליתרון מפתיע מול המוליכה. ברק לביא קיבל כדור כ-25 מטרים משערו של אוהד כהן ושלח כדור אדיר לחיבורים. אוהד כהן לא היה ממוקם טוב וספג שער אומלל מבחינתו. 0:1 למארחים.

שתי דקות בלבד שמחה הרצליה עד שחטפה את השיוויון בדקה ה-19. אבי מלכה הכשיל ברחבה שחקן רענני והשופט שרק לפנדל מוצדק, אותו בעט קובי חסן פנימה בקור רוח אופייני. 1:1 בהרצליה.

המארחים עלו נחושים יותר למחצית השנייה והחזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-66. שי רביבו פרץ משמאל והרים כדור לרחבה. אחמד שעבאן, מגנה השמאלי של רעננה, רצה להרחיק, אך לא הספיק להגיב בזמן ודחק את הכדור לשערו הוא. 1:2 להרצליה.

סקציה נס ציונה - הפועל פתח תקוה 1:1

שלושה ימים לפני הדרבי הגדול מול מכבי, קיוותה הפועל פתח תקוה להשיג ניצחון להעלאת המוראל, אך פגשה יריבה עיקשת שהעלתה את רצף המשחקים בהם היא לא מפסידה לעשרה. המלאבסים פיגרו משער יפה של סהר לוי בדקה ה-37, אבל יניב לוזון הקפטן השווה בפנדל בדקה ה-62 וסידר לאלי מחפוד מעט שקט, לקראת המשחק החשוב באמת ביום שישי מול מכבי פתח תקוה בדרבי הגדול.

האורחים היו טובים יותר בפתיחה ויזמו, אך לא הגיעו למצבים. בדקה ה-37 עלתה נס ציונה ליתרון ראשון בזכות שער יוצא מהכלל של סהר לוי. הקשר קיבל כדור כ-20 מטרים משערו של שניר דורי ושלח בעיטה אלכסונית משמאל היישר לחיבורים. 0:1 לנס ציונה.

הפועל פתח תקווה עלתה נחושה למחצית השנייה ובדקה ה-60 החל המפנה לטובתה, כאשר עמית אזולאי הורחק בכרטיס צהוב שני. שתי דקות בלבד עברו ורועי זכרי הוכשל ברחבה. השופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים ויניב לוזון, הקפטן שחזר מפציעה בעט פנימה. 1:1 בנס ציונה.

אבי מלכה שחקן מכבי הרצליה לפני דומיניק וואסי שחקן הפועל פתח תקוה. נמרוד סונדרס
עשו ניצחון מפתיע מאוד. אבי מלכה, שחקן הרצליה/נמרוד סונדרס

מכבי פתח תקוה - מכבי יבנה 0:4

המארחים נהנו מן ההפקר ונחו בסוף השבוע בגלל השלג שנערם באצטדיון טדי, ומול מכבי יבנה המידרדרת הם קטעו בצורה מרשימה רצף של שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם הצגה מרשימה. יבנה הגיעה בכושר לא טוב וללא שחקני הרכב רבים לאצטדיון המושבה וכבר אחרי שלוש דקות נקלעה לפיגור של שני שערים של לידור כהן ואוסקר גררו. יוסי אופיר כבש את השלישי ועומר גולן חתם את הניצחון בדקה ה-88 והעלה את המוראל בקבוצה, שביום שישי תפגוש את הפועל פתח תקוה לדרבי היוקרתי של מלאבס. יבנה מצידה ממשיכה לשקוע אחרי פתיחת עונה טובה מבחינתה.

המארחים ניצלו את ההרכב החסר של יבנה ופתחו את המשחק בסערה. כבר בדקה הראשונה העלה לידור כהן את המלאבסים ליתרון מבישול של שחקן הרכש החדש ויקטור מרעי. 0:1 למלאבסים. שתי דקות בלבד עברו ואוסקר גררו כבש את השני של פתח תקוה, אחרי שניצל בישול יפה של עומר גולן בראש. 0:2 מהיר מאוד למארחים. בדקה ה-71 כבש יוסי אופיר את השלישי של המארחים עם בעיטה אופיינית מרחוק והעלה את מד מצב הרוח לקראת הדרבי. בדקה ה-88 התכבד עומר גולן בכיבוש השער הרביעי של קבוצתו, בתצוגה מרשימה מאוד שלה. 0:4 בסיום.

בני לוד - הפועל נצרת עילית (הופסק בשל בעיות תאורה)

בני לוד הגיעה למשחק הזה אחרי הניצחון הגדול על הפועל פתח תקוה באצטדיון המושבה ביום שישי האחרון. היא קיוותה להמשיך את המומנטום מול קבוצת צמרת נוספת, אך אחרי 25 דקות של משחק, החליט השופט תומר כהן להפסיקו בשל בעיות תאורה באצטדיון בשכונת התקווה. נכון לעכשיו לא ברור מתי יחודש המשחק בין השתיים.

ויקטור מרעי מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
בכורה מחודשת מוצלחת במכבי פתח תקוה. ויקטור מרעי/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 0:3

הסגולים ראו את הפועל אשקלון והפועל כפר סבא צוברות נקודות, והסתבכו בעקבות כך בחלק התחתון של הטבלה. היום השיגה קבוצת התחתית ניצחון ביתי סופר חשוב שמרחיק אותה מעט משתי האחרונות בטבלה.

אור גירו היה זה שכבש את השער הראשון כבר בדקה ה-11 של המשחק. לקראת סיום המשחק הוסיפה הכח שני שערים נוספים וגם שיפרה את מאזן השערים שלה. מתן בן נעים היה זה שכבש בדקה ה-84. רומן מלכוב חתם את התוצאה בדקה ה-90. 0:3 להכח בסיום. אחי נצרת ממשיכה לשקוע.

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 1:2

דווקא אחרי שחרורו של ניל אברבנל, ראשון לציון פורחת. הירושלמים פתחו טוב את המשחק והובילו משער של איציק כהן, אבל ראשון, שנמצא בתקופה טובה, לא ויתרה והשלימה מהפך בזכות צמד שערים של גיא אבנד ורז כהן. מעוז סמיה, בלמה של הפועל ירושלים הורחק בדקה ה-77. ליאור אסולין ישב על הספסל של המארחת, אך אמור לעבור להפועל ירושלים בימים הקרובים.

בדקה ה-27 עלתה האורחת ליתרון די מפתיע. איציק כהן היה זה שכבש אחרי שקיבל כדור רוחב מצד ימין ובעט מקרוב פנימה. היתרון של ירושלים החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שגיא אבנד השווה אחרי מבצע אישי בדקה ה-29. 1:1 בראשון.

בדקה ה-70 השלימה ראשון את המהפך בזכות שער של רז כהן, שנהנה מבישול יפה של אופיר צדוק. 1:2 לראשון לציון. ירושלים ניסתה להשוות, אבל בדקה ה-77 הורחק בלמה מעוז סמיה ולמעשה חיסל את סיכויי קבוצתו להוציא משהו מהמשחק הזה.

רז כהן שחקן הפועל ראשון לציון חוגג שער. ניב אהרונסון
כבש שער ניצחון לראשון. רז כהן/ניב אהרונסון

מכבי אום אל פאחם - בית"ר תל אביב רמלה 0:2

אחרי ניצחון דרמטי על מכבי הרצליה שהרחיק אותה עד כדי שש נקודות מהקו האדום, בית"ר תל אביב רמלה יצאה לאום אל פאחם, וחזרה למסלול ההפסדים. אום אל פאחם לא ניצחה עד המשחק הזה במגרשה מאז ה-17 במרץ 2012, ואחרי תקופה ארוכה היא מסיימת משחק ביתי עם חיוך. אחמד דיאב (6) ורוברטס וז'ביצ'יוס הליטאי (90) כבשו למארחים, שהתרחקו מהתחתית.

המארחים פתחו את המשחק בצורה מצוינת ועלו ליתרון כבר בדקה השישית מרגלי אחמד דיאב. 0:1 לאום אל פאחם. בדקה ה-56 נותרה המארחת בעשרה שחקנים אחרי שאוסמה שעבאן ראה כרטיס אדום. למרות החיסרון המספרי הצליחה המארחת לחתום את הניצחון בדקה ה-90 בזכות שער נאה של רוברטו וז'ביצ'יוס.

הפועל אשקלון - הפועל כפר סבא 2:3

ניצחון גדול להפועל אשקלון בקרב התחתית החשוב מול כפר סבא האחרונה. יחיאל צגאי הוביל את המארחים לניצחון חוץ מרשים על אחי נצרת ביום שישי וכבש גם הערב במשחק הקריטי שסיבך עוד יותר את כפר סבא ששקועה עמוק במקום האחרון. עדי סופר היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-84, אחרי שקבוצתו כבר הייתה בפיגור מצמד שערים של וויליאם אווסו.

המשחק נפתח בסערה כשהאורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-13 מרגלי החלוץ הזר וויליאם אווסו. יחיאל צגאי, הקשר שנמצא בכושר מצוין היה זה שכבש את שער השיוויון בדקה ה-24. בדקה ה-64 השלימה אשקלון את המהפך בזכות שער של גיל בלומשטיין.

כפר סבא לא נשברה ובדקה ה-72 הצליחה להשוות כאשר אווסו כבש את השני שלו ושל קבוצתו. 2:2 באשקלון. המארחים לא ויתרו על שלוש הנקודות ועדי סופר כבש עבורם שער דרמטי בדקה ה-84 והשאיר את הנקודות באשקלון.

רן קוז'וק שחקן הפועל אשקלון. מגד גוזני
ניצחון חשוב מאוד לאשקלון. רן קוז'וק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully