וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 יום ליורו הצעירות: ההתאחדות השיקה אתר חדש

ב-5 ביוני תישמע שריקת הפתיחה ליורו הצעירות, בהתאחדות השיקו אתר רשמי שיעדכן בהכנות של הנבחרות בטורניר

בעוד 150 יום בדיוק, ב-5 ביוני 2013, תישמע באצטדיון החדש בנתניה שריקת הפתיחה של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21. המועד המיוחד מציין גם את עלייתו לאוויר של האתר הרשמי של הטורניר בעברית, בכתובת www.u21israel2013.com.

אז מה אפשר למצוא באתר? בין השאר, יוכלו האוהדים להתעדכן באופן שוטף בהכנות של הנבחרות לקראת הטורניר, להכיר יותר לעומק את הנבחרות שיתארחו כאן על כוכביהן הגדולים, ביניהם אפשר למצוא שמות כמו אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ראהים סטרלינג, מוניאין ואולי אפילו "הפרעוני" ממילאן, סטפן אל שעראווי.

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
אתם מרגישים את זה מגיע? גיא לוזון והנבחרת הצעירה/קובי אליהו

המבקרים באתר יוכלו לעקוב אחרי ההערכויות לקראת הטורניר, אם בכל מה שקשור לארבעת האיצטדיונים שיארחו את המשחקים, וכמובן גם לגבי ההכנות שכל עיר מארחת מבצעת. ואולי הכי חשוב – באתר ישנו גם מידע מפורט לגבי לוח המשחקים, ומחודש מרץ יהיה ניתן לרכוש באמצעותו גם כרטיסים למשחקים עצמם.

אבל האתר הוא רק חלק אחד בהכנות לאליפות, שנמשכות בקצב גובר והולך. מדי כמה שבועות מגיעות לארץ משלחות מאופ"על מנת לבדוק את מוכנות המגרשים, להתעדכן לגבי ביצוע השינויים שנדרשו ולעקוב אחרי ההערכות הלוגיסטית. וכבר עכשיו, חמישה חודשים לפני הטורניר, קבעו כל הנבחרות המשתתפות את המלונות בהם ישהו.

במקביל, הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה בהכנותיה. השבוע היא תתכנס לשני ימי אימון (שלישי ורביעי) בשפיים, כשהפעם הוזמנו לסגל חלוצה של מכבי תל אביב גאל מרגוליס וקשרה של הפועל רמת גן ישראל זגורי. מחנה האימון הקצר מתוכנן להכין את הנבחרת לשלושת משחקי המבחן שתקיים בפברואר (מול סרביה) ובמרץ (מול הולנד וגרמניה – שתיים מהמועמדות לזכות באליפות). כל משחקי האימון יתקיימו בישראל, באיצטדיונים שייארחו את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully