וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הציעה לגייר, מאירי וברק את משרת היועמ"ש

9.12.2012 / 10:46

וועדת האיתור מחפשת מחליף לאביבי ולתובע. גייר: "הגשתי הצעה, אביבי ואבן עזרא ראויים להמשיך". שיימן יודח מהוועדה?

וועדת האיתור שהקימה ההתאחדות לכדורגל פנתה בימים האחרונים לשלושה עורכי דין מוכרים בנוגע למשרת היועץ המשפטי שלה. פניות נעשו לעו"ד יוסי גייר, עו"ד מורן מאירי ועו"ד אפרים ברק, כולם מוכרים מעולם הכדורגל. עו"ד משה אביבי, שמכהן בתפקיד אמור לסיים את תפקידו בסוף החודש, יחד עם משרד התובע, עו"ד שלום אבן עזרא. גורמים בהתאחדות סיפרו כי לא מן הנמנע שיציעו לאחד מהשלושה גם את משרת התובע. בהנהלת ההתאחדות הביעו שביעות רצון גדולה מתפקוד השניים, אם כי גורמים בהתאחדות לכדורגל דוחפים לשינוי.

עו"ד גייר אישר הבוקר: "הגשתי הצעה לתפקיד היועץ, אם כי לדעתי אביבי ואבן עזרא ראויים להמשיך בתפקידם. הם עשו עבודה נהדרת". בהתאחדות מחפשים גם מחליף לתובע, אם כי בהנהלת ההתאחדות נשמעו קולות הדוחפים את אבן עזרא להתמודד למכרז נוסף.

כמו כן, לוואלה! ספורט נודע הבוקר כי בהתאחדות לכדורגל נוטים להדיח את אריאל שיימן בתפקידו מוועדת האיתור, שכוללת שלושה חברים – נשיא בית הדין העליון אורי גורן, המנכ"ל אורי שילה ושיימן. ככל הידוע, בהתאחדות לא מרוצים מהעובדה ששיימן נמנה כמבעלים של קבוצה ומתכוונים למנות במקומו של שטרן חלובה. "הגעתי לוועדה בכובע של נציג ההתאחדות, ולא נציג קבוצה", אישר הבוקר שיימן. "ככל הידוע לי הפרטים נכונים, המינוי שלי יוקפא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully