וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה הביע תמיכה במכתב כדורגלנים אנטי ישראלי

החלוץ מחוף השנהב הוסיף את שמו לקבוצה אותה מוביל פרדי קאנוטה: "בלתי מתקבל שישראל תארח את יורו הצעירות"

העובדה שהרבה מאוד אנשים לא ממש מחבבים את מדינת ישראל ברחבי העולם איננה חדשה. גם העובדה שבתוך אותם אנשים ניתן למצוא כדורגלנים מוכרת לכולנו וכעת, שם בולט נוסף מצטרף לרשימת המתנגדים לישראל ותומכים בעם הפלסטינאי: דידייה דרוגבה.

כוכב נבחרת חוף השנהב וחלוץ העבר של צ'לסי, הצטרף לקבוצה המובלת על ידי פרדי קאנוטה, ששיחק בעברו בסביליה והצהיר לא פעם בעבר על תמיכתו בפלסטינאים, כולל חשיפת חולצה לאחר כיבוש שער ב-2009.

בקבוצה, הכוללת לא מעט כוכבי כדורגל, ניתן למצוא גם שמות כמו אדן הזאר מצ'לסי, יוהן קבאיי, דמבה בה ופאפיס סיסה של ניוקאסל, האחים אנדרה וג'ורדן איוו ממארסיי, אבו דיאבי מארסנל וז'רמי מנז מפריס סן ז'רמן ועל פי טענתה, שני שחקני כדורגל פלסטינאים מוחזקים בכלא הישראלי ללא משפט או אישום.

בהצהרה שפורסמה באתר האינטרנט של הקבוצה נכתב: "אנחנו, ככדורגלנים אירופאיים, מביעים הזדהות עם אנשי עזה, שחיים תחת כיבוש ולא מקבלים זכויות אדם בסיסיות וחופש". על השלכות מבצע 'עמוד ענן' נכתב: "נודע לנו שישראל הפציצה את האצטדיון בעזה והרגה ארבעה צעירים ששיחקו בו כדורגל. זה בלתי מתקבל והעובדה שישראל תארח את היורו לנבחרות צעירות תיתפס כפרס למעשים בלתי ספורטיביים אלה".

בהמשך נכתב: "למרות הפסקת האש הנוכחית, הפלסטינאים עדיין נאלצים לחיות חיים נואשים תחת הכיבוש והם חייבים להיות מוגנים על ידי הקהילה הבינלאומית. אנחנו מקווים שניתן יהיה להגיע לפיתרון הוגן למצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully