וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל תל אביב: "יש ניסיון מכוון לפגוע בנו"

האדומים התייחסו לעניין הקהל בדרבי ותקפו: "נראה שמזרחי מינה את עצמו ליו"ר איגוד השופטים". יו"ר מכבי: "סילוף דברים"

חבר הנהלת הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
ביקורות על דיוויד בלאט ושמעון מזרחי. רמי כהן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב בכדורסל ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת הדרבי המתוקשר מול מכבי תל אביב, שייערך ביום ראשון הקרוב (20:45, ספורט 5) בהיכל נוקיה. האדומים, ששבו לליגת העל לאחר שש שנות היעדרות, הגיבו להד ההתקשורתי הגבוה והביקורות שספגו אוהדיהם לקראת המשחק. בסביבת המועדון לא אהבו בכלל את האשמות שבאו מצד יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי על השירים בגנותו, וכן את המכתב ששלחה היום שרת הספורט לימור לבנת ליו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, ובו דרשה ממנו להפסיק את שירי השואה, ואם יתקיימו להפסיק את המשחק.

כזכור, מנהלת ליגת העל ערכה דיון היערכות מיוחד בין אוהדים משתי הקבוצות, נציגי המנהלת ומשטרת ישראל, בעקבותיו הוחלט כי כ-350 אנשי אבטחה יאבטחו את המשחק. משטרת ישראל אף הבהירה לנציגי הפועל תל אביב כי לא יסבלו אלימות באולם או מחוצה לו וכן לא יסבלו קריאות גזעניות. רק לפני שבועיים אוהדי הפועל תל אביב עלו לסדר היום הציבורי, כשבמהלך משחק מול גלבוע/גליל עליון קראו אחדים קריאות בגנותו של מוני פנאן ז"ל לעבר בנו, רגב, המשמש כפיזיותרפיסט בקבוצה.

חברי עמותת הפועל תל אביב נמרוד בוכמן, רמי כהן, עופר פרעם. ברני ארדוב
האם הביקורות על הפועל תל אביב מוגזמות? נמרוד בוכמן ורמי כהן, חברי הנהלת הפועל תל אביב/ברני ארדוב

יו"ר הנהלת הפועל תל אביב, רמי כהן, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "מה שקרה בשבוע האחרון הוא חסר תקדים. עליהום תקשורתי נרחב עוצמתי כל כך סביב אירוע שעוד לא קרה. כל אותן כתבות ואותם דיונים סביב אירוע שעוד לא קרה ואפשר לראות באופן אבסורדי היחידים שלא התסיסו הם אנחנו. קיבלנו החלטה בשבוע שעבר לא לעשות קרקס מהדרבי של יום ראשון לעשות את מה שאנחנו עושים כהרגלנו בעבודה שקטה ולהגיע למטרות שלנו וקיבלנו מתקפה של כל המטות המשולבים בלי בושה. זה מתחיל במשטרת ישראל שמודיעה דרך האינטרנט שכל אוהד הפועל שיקלל ייעצר והביאו זינזאנות מיוחדות. אני חשבתי שתפקיד המשטרה הוא לאכוף את החוק ולא לחוקק אותו".

כהן המשיך: "זה ממשיך ביו"ר מכבי תל אביב וככל הנראה ביו"ר איגוד השופטים, כי נראה שהוא מינה את עצמו, שמודיע שכל קללה תירשם בדו"ח השיפוט ותטופל מיד לאחר מכן ואני טוען שאם המשטרה יודעת ואם דו"ח השופטים כבר כתוב למשחק למרות שהוא לא התחיל, איזה טעם יש לקבל את המשחק? אתמול הגדיל לעשות מאמן מכבי תל אביב שטען שחיות מקומן בג'ונגל. אז הנה, החיות משוחררות והבבון הראשי מדבר. אנחנו לא עשינו כלום וכבר 'אומרים הכתובת על הקיר'. אבל לא אנחנו כתבנו אותה ולא אנחנו נגרום לה. אני רואה את רמת האמוציות של אנשי הפועל ואני אומר עוד פעם - לא אנחנו נוציא את העניין משליטה. כל המתקפה הזו חסרת פרופורציות.

אתמול שמענו אלפי אנשים שקוראים טועמה מחבל אוהדי מכבי בנוקיה זה הדבר היחיד שהוא מחוץ למקום. לא ראיתי זינזאנות וגינויים ולא ראיתי שרת ספורט ולא התלהמות. לא ראיתי אפילו שתי שורות באף אחד מהאתרים שיכלו לכתוב על האלימות המסוכנת של אוהדי הפועל המסוכנים. איפה איגוד הכדורסל שלכאורה העמיד אותנו לדין. התקושרת העמידה אותנו לדין. לא זוכר העמדה לדין שמונה ימים לאחר משחק. הקמפיין המתוזמן הביא את האיגוד להעמיד אותנו לדין. גם את ההודעה קיבלנו מהתקשורת. אתרי הספורט נהיו אתרי פלילים, תרבות ושירה. הכל חוץ מכדורסל. הנה עוד חצי שעה שדיברנו על הכל חוץ מכדורסל. במקום להחתים שחקן החתמנו עו"ד ואנשי ציבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי הפועל תל אביב כדורסל. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

נמרוד בוכמן, דובר הפועל תל אביב: "גם אנחנו נערכים למשחק הזה והיינו עסוקים בלדבר. אנחנו נערכים עם עו"ד, עם מצלמות אוהדים. לא נאפשר את הדבר הזה שיפגעו באוהדי הפועל. אנחנו נגד שירי השואה, זה פוגע בהפועל תל אביב ואוהדים שלנו הבינו את זה. זה שמציפים את הנושא הזה סתם יגרום לאנשים לעשות דווקא. כנראה שיש אנשים שמפריע להם שהפועל תל אביב חזרה. כמו שלא הצליחו לפרק אותנו לפני חמש שנים, גם עכשיו לא".

שמעון מזרחי: "סילוף דברים. כנראה שההגנה הכי טובה זו ההתקפה"

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, כעס על דבריו של יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן. "איזה מין סילוף דברים זה?", אמר מזרחי לוואלה! ספורט. "אני עניתי על דברים שנשאלתי בתקשורת. נשאלתי מי צריך לטפל בעניינים האלו. עניתי שהמשקיף והשופטים יכולים לרשום מה שהם שמעו. אנחנו לא מטפלים בזה ולא מגיבים לדברים האלו. בחוברת של יום חמישי האחרון, אפשר לקרוא ולראות שדרשתי מכולם להיות מאופקים, סבלניים ולא להיגרר לפרובוקציות. צורה יותר ברורה מזה - להשקיט את כל המערכות - אני לא מכיר. אז אנחנו לא אלו שמתסיסים. זה בטוח".

מזרחי המשיך: "כנראה שההגנה הכי טובה היא ההתקפה. אנחנו לא אלו שקראנו נגד רגב פנאן, לא אנחנו הלכנו עם חולצות עם כיתוב 'שואה למכבי', אז באמת חבל על כל הדברים האלו. לא שמעתי שהוא גינה את הדברים האלו. אפשר לראות שאנחנו בטוח הם לא אלה שמתסיסים. אנחנו לא עורכים מסיבות עיתונאים אלא הפוך - קוראים לכולם לשמור על שקט".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו לא אלו שקראנו נגד רגב פנאן, לא אנחנו הלכנו עם חולצות עם כיתוב 'שואה למכבי', אז באמת חבל על כל הדברים האלו". שמעון מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully