וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: בן איינסלי לא יתחרה בריו 2016

אחרי שהפך לשייט הראשון שזכה בחמש מדליות רצופות במשחקים האולימפיים, עובר הבריטי להתחרות בשייט יאכטות

השייט הבריטי הותיק בן איינסלי, שזכה בארבע מדליות זהב במשחקים האולימפיים, הודיע היום (שלישי) כי לא יתחרה במשחקים האולימפיים בריו 2016. איינסלי היה לשייט הראשון שזכה בחמש מדליות רצופות, כשהשיג את מדליית הזהב בדגם הפין במשחקי לונדון. זאת הייתה מדליית הזהב השלישית ברציפות של איינסלי בדגם הפין, כשקדמו לה מדליות כסף וזהב בדגם הלייזר באטלנטה וסידני.

"כשאני מסתכל אחורה, יש כל כך הרבה רגעים מיוחדים", אמר איינסלי בהודעה שהוציא לעיתונות בעקבות החלטתו, "מהמדליה הראשונה באטלנטה לפני 16 שנים עד לנשיאת הדגל הבריטי בסיום המשחקים האולימפיים בלונדון".

בן איינסלי שייט בריטי. Bernat Armangue, AP
פרישה אחרי קריירה מפוארת. בן איינסלי/AP, Bernat Armangue

איינסלי סיפר על חוויותיו מהמשחקים האולימפיים: "המשחקים האולימפיים בלונדון היו מיוחדים בצורה בלתי רגילה. להתחרות במים ביתיים, מול הקהל הביתי שלך, אני לא חושב שיש משהו שיוכל להשתוות לחוויה הזאת. אין ברירה אלא להתקדם קדימה לעבר האתגר הבא בקריירה שלי".

הסיבה שאיינסלי החליט לעזוב את החלום האולימפי היא הדירושת פיזיות שדגם הפין מציב מול גופו המבוגר. כעת יתמקד השייט הותיק בן ה-35 באופן בלעדי בגביע אמריקה בשייט יאכטות, "עם הפורמט החדש של גביע אמריקה, והשיווק ההולך וגדל של האירוע, אני מרגיש בטוח שאנחנו יכולים ליצור קבוצה תחרותית, כשהמטרה היא להתחרות על גביע אמריקה ה-35".

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully