וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יסלה דולקו הודיעה על פרישה מטניס

הארגנטינאית בת ה-27, שהגיעה למקום ה-26 בעולם ביחידות וראשון בזוגות, תולה את המחבט: "אין לי אותה תשוקה"

הטניסאית הארגנטינאית ג'יסלה דולקו הודיעה היום (ראשון) על פרישה מטניס. דולקו, בת ה-27, הגיעה בשיאה למקום ה-26 בדירוג העולמי ולמקום הראשון בדירוג הזוגות, ביחד עם הטניסאית האיטלקיה פלביה פנטה.

הארגנטינאית, שנשואה לכדורגלן בן ארצה פרננדו גאגו, הגיעה שלוש פעמים לשמינית גמר בטורניר גרנד סלאם (פעמיים ברולאן גארוס, 2006 ו-2011 ואליפות ארצות הברית ב-2009) וחמש פעמים לסיבוב השלישי בטורנירי גרנד סלאם. בזוגות, היא זכתה באליפות אוסטרליה ב-2011 וזכתה גם בטורניר גמר הסבב ב-2010. בנוסף, הגיעה לחצי גמר ווימבלדון בזוגות ב-2010.

דולקו כתבה באתר הרשמי שלה: "קיבלתי החלטה משמעותית מאוד לפרוש מטניס מקצועני. זו לא הייתה החלטה קלה, על אף שזו החלטה שהתגלגלה בראשי כבר זמן מה. טניס היה חיי ב-20 השנה האחרונות, התחלתי לשחק כשהייתי בת שבע ומגיל צעיר מאוד ידעתי שאהיה טניסאית מקצוענית.

"נתתי לטניס את כולי, מבחינת אנרגיה ואהבה והשגתי דברים שלא חשבתי שאצליח להשיג. היו לי רגעים נהדרים ופחות נהדרים במהלך הקריירה. אני גאה להודיע שנהניתי בקריירה שלי. כל התארים בהם זכיתי נמצאים במקום מיוחד מאוד בליבי. החלטתי לפרוש כיוון שיש לי עדיפויות אחרות. כתוצאה מכך, אין לי את אותה תשוקה או יכולת להקריב מעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully