וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: טרואה הדהימה עם ניצחון 0:1 על מארסיי

בנג'מין ניבה סידר ניצחון דרמטי וסנסציוני לנועלת הטבלה. 90 דקות לעדן בן בסט בהפסד ברסט 1:0 לליון. מהומה בקורסיקה

פריס סן ז'רמן שמרה על המקום הראשון גם בסיום המחזור התשיעי, ואת זרי הפרחים צריכים קרלו אנצ'לוטי ושחקניו לשלוח לנועלת הטבלה טרואה, שהדהימה עם ניצחון בכורה, 0:1 דווקא על מארסיי. אל המאבק בצמרת הצטרפה גם ליון, שרחוקה רק נקודה מהפסגה אחרי 0:1 הערב (ראשון) על ברסט של עדן בן בסט (90 דקות). במשחק המוקדם של היום נפרדו אז'קסיו ובאסטיה ב-0:0 בדרבי החם של קורסיקה.

דיאן לוברן שחקן ליון לפני עדן בן בסט שחקן ברסט. רויטרס
מה שעבד מול הגנת לוקסמבורג, לא הספיק מול דיאן לוברן. עדן בן בסט/רויטרס

טרואה - מארסיי 0:1

עד הערב היו במאזנה של טרואה שתי נקודות בלבד והיא ספגה מדי משחק. דווקא מול מארסיי, שרצתה לחזור אל הפסגה והגיעה כפייבוריטית ברורה לקרב הקצוות, הצליחה העולה החדשה להדהים עם ניצחון ראשון מאז חזרתה לליגה הבכירה. לואיק רמי ומורגן אמלפיטנו היו המחמיצים הראשיים של מארסיי, כשמנגד היה זה בנג'מין ניבה הוותיק שנגח למשקוף בדקה ה-56 אחרי כדור קרן. כשנראה היה כי על המשחק כתוב תיקו מאופס, ניבה שוב הגיע לכדור קרן והפעם הכניע את סטיב מנדאנדה. הפסד שני העונה למארסיי, שצברה רק נקודה בשלושת משחקיה האחרונים אחרי שניצחה בכל ששת מחזורי הפתיחה.

מורגן אמלפיטנו שחקן מארסיי לפני גרנדי אנגוי שחקן טרואה. רויטרס
הפסד מביך. מורגן אמלפיטנו/רויטרס

ליון - ברסט 0:1

עדן בן בסט חזר לצרפת אחרי המשחקים המוצלחים במדי נבחרת ישראל, אבל לא הצליח לעזור לברסט להשיג נקודות בסטאד דה ז'רלאן. ליון הייתה טובה יותר והרבתה להחמיץ, עד אשר סטיד מלבראנק בישל את שער הניצחון עם כדור עומק לבפטימבי גומיס, שחגג בסטייל בדקה ה-57 עם חבישת מסיכה של אריה על ראשו. בן בסט השלים 90 דקות מבלי להגיע למצב הבקעה וברסט נותרה עם 10 נקודות במקום ה-14. ליון שלישית עם 18, רק אחת פחות מפריס סן ז'רמן.

בפטימבי גומיס שחקן ליון חוגג עם תחפושת של אריה על ראשו. Laurent Cipriani, AP
חגיגה מקורית. בפטימבי גומיס/AP, Laurent Cipriani

אז'קסיו - באסטיה 0:0

הדרבי של קורסיקה חזר לליגה הבכירה אחרי שבע שנים והיה חם כמובטח, אך לא הניב שערים. אדריאן מוטו היה הקרוב ביותר לכבוש, אבל הכדור שלו נעצר בקורה לפני המחצית. נגיחה של הבלם קארל מג'אני הורחקה מהקו במחצית השנייה, ואז'קסיו יצאה מאוכזבת לאחר שאיבדה גם באדום לקראת השבוע הבא את ז'והאן קבאלי, שהיה מעורב בעימות עם גאל אנגולה שהורחק יחד איתו בדקה ה-83. ההרחקות הובילו למהומות ביציעים, שכללו הדלקת אבוקות והתפרעות של מחנות האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully