וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון איבדה את הפסגה

מערכת וואלה! ספורט

29.9.2012 / 21:02

הכתומים הפסידו לראשונה, 2:1 דרמטי להפועל ירושלים. בשישי: 2:2 מצוין בין יבנה למכבי פ"ת, הפועל פ"ת הפסידה לסקציה

one

כל משחקי הליגה הלאומית מתקיימים בסוף השבוע, בגלל חג הסוכות, כשאר שבע מתוכם נערכו כבר היום (שישי). במוקד עמד משחק הצמרת בין מכבי יבנה למכבי פתח תקוה, שהסתיים ב-2:2 דרמטי, אחרי שהמארחת כבר הובילה 0:2. המלאבסית השנייה הפועל, הפסידה 2:1 בבית לסקציה נס ציונה ואילו נצרת עילית נפרדה ב-0:0 מבני לוד. הפועל אשקלון אחרונה אחרי הפסד נוסף, 2:0 מול הפועל כפר סבא, שכבשה צמד בתוספת הזמן. בית"ר תל אביב גברה 1:3 על אום אל פאחם, אחי נצרת 1:4 על הכח עמידר רמת גן והפועל רעננה ניצחה 1:2 בדרבי את מכבי הרצליה. את המחזור נעלה בשבת הפועל ראשון לציון, שלא הצליחה לשמור על הפסגה בעקבות הפסד דרמטי 2:1 להפועל ירושלים.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
חילצו נקודה. גולן/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - מכבי פתח תקוה 2:2

21 שנים אחרי המפגש האחרון ביניהן, שנערך בליגה הראשונה, שאז עוד נקרא הלאומית, השתיים נפגשו שוב בליגה עם שם זהה וסיפקו משחק צמרת מרתק ומצוין, שהסתיים בצורה דרמטית. העולה החדשה מיבנה הוכיחה שאי אפשר לפסול אותה במאבקי העלייה ונותרה ללא הפסד. המלאבסים מנגד, הוכיחו שוב שהם הקבוצה הטובה בליגה, כשלמרות פיגור מוקדם של שני שערים, הם ביצעו קאמבק מרשים ולא היו רחוקים גם מניצחון. בסופו של דבר, שתי הקבוצות נפרדו בשוויון ושתיהן יכולות להיות מרוצות מרמת המשחק שסיפקו.
דקה 12: מאור פרץ סחט לעצמו עבירה בפינת הרחבה של פתח תקוה ולקח את הכדור החופשי בעצמו. הוא סובב אותו בצורה נהדרת לחיבורים וקבע 0:1 ליבנה.

דקה 18: פרדה ניסה לחקות את פרץ מהצד השני וסובב כדור חופשי מ-25 מטרים לקורה של יוסי שקל.

דקה 20: עוד שער מדהים של יבנה. פרץ, הפעם בתפקיד המבשל, שלח כדור מדוד מימין לשמאל, היישר לרגל של אוראל אדרי, שירה בשמאל מהאוויר לפינה של לבקוביץ' ההמום.

דקה 34: אברהם הכניס עומק נהדר לניסים, תומר אלבז האורח מנע את השלישי ברגע האחרון.

דקה 38: גררו ויוסי אופיר ניסו בזה אחר זה להחזיר את מכבי פתח תקוה למשחק, אך החמיצו מצבים נוחים.

דקה 41: עומר גולן ניסה חצי מספרת מעניינת מתוך הרחבה, יוסי שקל הדף היטב.

דקה 59: עוד שער בכדור חופשי, הפעם לטובת פתח תקוה. פרדה ספק ניסה להגביה, אבל שקל לא עמד טוב והכדור חלף מעליו והלך לחיבורים. 1:2 ליבנה.

דקה 72: גררו כמעט השווה, שקל זינק לפינה והדף.

דקה 86: דוד הפציץ מ-20, שקל הוציא את הכדור מהחיבורים.

דקה 87: עכשיו גם שקל לא הושיע. יוסי אופיר נותר פנוי להגבהה של קבהא ונגח לפינה הרחוקה, כדי לקבוע 2:2 דרמטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוקי נגר שחקן מכבי יבנה. ניב אהרונסון
שוב שמטו נקודות. נגר/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - סקציה נס ציונה 2:1

תוצאה מפתיעה מאוד במושבה, שם נס ציונה ניצחה לראשונה מאז מחזור הפתיחה והותירה את הקבוצה של אלי מחפוד ללא ניצחון ביתי העונה. מגלן אוואלה העלה את האורחים ליתרון מפתיע מאוד במושבה, כבר אחרי שבע דקות. בדקה ה-30 סהר לוי הכפיל את התוצאה בפנדל. מוחמד נאטור החזיר את פתח תקוה למשחק עם שער מצמק בדקה ה-54.

מכבי אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 1:4

אחי נצרת ממשיכה בכושר המצוין שלה ומביסה מחזור שני ברציפות ומנגד, הנאחס של הכח נמשך והיא לא ניצחה את הנצרתים בשבעת המפגשים האחרונים, לאורך ארבע וחצי שנים. אמג'ד סלימאן העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי שמונה דקות ועוביידה אבו רביע כבש את השני בדקה ה-20, כדי לתת לנצרת יתרון מבטיח כבר במחצית הראשונה. אלן מסודי, שנמצא בכושר טוב, שם את השלישי בדקה ה-60. הרביעי היה של אנס דאבור בדקה ה-75. צחי מכלוף רק צימק בדקה ה-58.

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 0:2

דרמה גדולה בלויטה, שם המארחים זכו לנקודות ראשונות העונה לאחר סיום מותח. לאורך 90 דקות נראה היה שכפר סבא אומנם תצא מהאפס, אבל תחלץ רק נקודה מול הקבוצה שנעלה איתה את הטבלה ערב המחזור, אבל לגיא מלמד היו תוכניות אחרות והוא כבש שער קריטי בדקה ה-90 ואף הספיק להוסיף עוד אחד כעבור שתי דקות. כפר סבא עלתה לשלוש נקודות, אשקלון ממשיכה להפסיד והיא במקום האחרון.

מגלן אוואלה, שחקן סקציה נס ציונה. מגד גוזני
הפתיע את הפועל פתח תקוה כבר בפתיחה. מגלן/מגד גוזני

הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:0

המארחת קיוותה לצבור תאוצה בצמרת, אבל ללוד, שהגיעה אחרי שני הפסדים, היו תוכניות אחרות והיא הצליחה לבלום את ההתדרדרות עם תיקו, שמביא אותה לחמש נקודות העונה. משהו עדיין חורק מאוד בממלכת אבו סובחי.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אום אל פאחם 1:3

ניצחון חשוב מאוד וראשון העונה לתל אביבים, שנראים כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה וישמחו ללקט כל נקודה. דווקא האורחת עלתה ליתרון משער של רוברטס וז'ביצ'יוס בדקה ה-28, אבל מור גולן השווה בפנדל בדקה ה-40 ומיד עם פתיחת המחצית השנייה המהפך של הבית"רים הושלם, עם שער של דודו בן שושן. מיכאל קירטבה השלים את הניצחון בדקה ה-82.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 1:2

איזה דרבי מרתק היה בשרון. אלון זיו המארח הורחק כבר אחרי שש דקות ולירון דיאמנט ניצל זאת והעלה את קבוצתו החדשה ליתרון בדקה ה-37. שער שני לדיאמנט תוך שבוע בהרצליה. דווקא בעשרה שחקנים רעננה עקצה, פעמיים. תוך ארבע דקות בן מלכה (54) ויוסי אסייג (58) קבעו מהפך גדול.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:2

הכתומים איבדו את המקום הראשון עם הפסד דרמטי, הראשון שלהם העונה, ובאו בטענות קשות לשופטת לילך אסולין, שהעניקה להפועל ירושלים ניצחון ראשון על ראשון לציון מאז 2006. האורחים עלו ליתרון עם שער מדהים של גל מאיו במספרת בדקה ה-56, אחרי בישול של מור שקד, במספרת גם כן. אלא שבדקה ה-83 מעוז סמיה השווה עבור הפועל ירושלים, איתי אלקסלסי הורחק לאחר שהעיר לשופטת ובתוספת הזמן קיבלה המארחת פנדל אותו ניצל איציק כהן. ניצחון בכורה להפועל ירושלים.

ניל אברבנל שוער הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
הפסד מרגיז. ניל אברבנל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully