וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשערורייה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה בליברפול 1:2

מערכת וואלה! ספורט

23.9.2012 / 16:50

ג'רארד כבש ראשון, אבל יונייטד נהנתה מעזרה של השופט וביצעה מהפך עם שערים של רפאל ו-ואן פרסי. צפו בתקציר

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד ניצחה היום (ראשון) 1:2 את ליברפול בביתה של האחרונה וטיפסה למקום השני בפרמיירליג האנגלית אחרי חמישה מחזורים. ליברפול מתחת לקו האדום, עם שלוש נקודות בלבד בחמישה משחקים.

סטיבן ג'רארד העלה את ליברפול ל-0:1 בדקה ה-46, אבל אלכס פרגוסון ושחקניו נעזרו בטעויות שיפוט בשביל לבצע מהפך עם שערים של רפאל (51) ורובין ואן פרסי (81 בפנדל), ולנצח.

למשחק קדם טקס ארוך, מרגש ומצמרר לזכר 96 הרוגי אסון הילסבורו. הקפטנים, סטיבן ג'רארד וריאן גיגס הפריחו לאוויר 96 בלונים אדומים, קני דלגליש, בובי צ'רלטון ואגדות עבר אחרות נטלו חלק והאוהדים באנפילד, כהרגלם, פצחו בשירה אדירה.

אוהדי ליברפול, אנפילד. רויטרס
תפאורה ראויה למשחק ואירוע כל כך אמוציונאלים/רויטרס

בחסות השירה האדירה של הקהל והטקסים המצמררים, שחקני ליברפול פתחו את המשחק בהתלהבות גדולה, כשיש להזכיר גם את לחיצת היד בין לואיס סוארס לפטריס אברה, לחיצה קרה זכר לאותה תקרית גזענית בעונה שעברה, אבל בכל זאת לחיצה.

במשחק עצמו סוארס וראהים סטרלינג היו מאוד פעלתניים בחלק הקדמי, יונייטד התקשתה להתקרב לשערו של פפה ריינה, אבל ההתלהבות גם עלתה לליברפול ביוקר, כשגלישה מסוכנת של ג'ונג'ו שלבי בדקה ה-39 זיכתה אותו בכרטיס אדום שנוי במחלוקת והשאירה את המרסיסיידרז ב-10 שחקנים לעוד מחצית וקצת.

למרות החיסרון המספרי, ליברפול סירבה להישבר. ברנדן רוג'רס שלח למגרש את סוסו במקום פאביו בוריני הבינוני והספרדי הצעיר החל לייצר מהומות באגף וגם הביא למהלך שבסיומו סטיבן ג'רארד קבע 0:1. האוהדים באנפילד חגגו, אבל השער הזה העיר גם את יונייטד וחמש דקות מאוחר יותר כבש רפאל שער יפה ואיזן את התוצאה.

הדקות הבאות היו שקולות, אבל אז האסלי הכה בשנית. אם האדום של שלבי היה גבולי, הרי שהפסיקה של השופט לפנדל לזכות השדים האדומים בדקה ה-76 הייתה שגויה. לרובין ואן פרסי זה בוודאי לא הפריע. ההולנדי בעט פנימה ומנצ'סטר יונייטד חגגה ניצחון ראשון בביתה של היריבה המושבעת שלה מאז 2007.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השופט מארק האלסי, שולף כרטיס אדום לשחקן ליברפול, ג'ונג'ו שלבי. Clint Hughes, AP
גנב את ההצגה. האלסי/AP, Clint Hughes

מהלך המשחק

דקה 7: ריאן גיגס הוותיק שיגר כדור חזק ברגל שמאל, שחלף לא רחוק מהחיבור של ריינה.

דקה 9: ג'רארד קיבל אחרי קרן ובעט כדור חזק ושטוח, לא רחוק מהקורה של יונייטד.

דקה 39: אדום! ג'ונג'ו שלבי וג'וני אוואנס גלשו בו זמנית לכדור עם שתי הרגליים קדימה, בלם מנצ'סטר יונייטד נפגע והשופט מארק האלסי הראה לשלבי כרטיס אדום. החלטה גבולית מכיוון שאם שלבי קיבל אדום, גם אוואנס היה צריך לראות כזה, אבל בכל מקרה ליברפול בצרות.

דקה 42: סוארס בחן את לינדגארד בבעיטה חופשית מכ-25 מטר, השוער הדני הדף.

דקה 46: גול! סוסו המחליף עשה פעולה יפה בשמאל, הכדור הגיע לגלן ג'ונסון וממנו באוויר לסטיבן ג'רארד. הקפטן הוריד בחזה ומכ-10 מטרים בעט מהאוויר שטוח פנימה. שער נפלא ו-0:1 לליברפול.

דקה 51: גול! איזו תגובה של מנצ'סטר יונייטד. קגאווה קיבל כדור גובה ברחבה והוריד בחזה לרפאל, ששלח ברגל שמאל, מזווית אלכסונית, לקורה הרחוקה ופנימה. 1:1.

דקה 61: סוארס חתך מימין לשמאל ובעט כדור חזק ושטוח לכיוון הפינה הרחוקה, אבל לינדגארד העירני הדף היטב.

דקה 76: אנטוניו ולנסיה ניצל טעות של שחקני ליברפול כדי לחטוף במרכז המגרש ולדהור לתוך הרחבה. ג'לן ג'ונסון דלק אחריו, האקוודורי הפיל את עצמו והאלסי טעה ושרק לפנדל.

דקה 81: גול! ואן פרסי בעט את הפנדל אחרי טיפול ארוך בדניאל אגר שנפצע, ריינה נגע, אבל לא מנע ספיגה. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד. רויטרס
שער יתרון שהחזיק מעמד חמש דקות בלבד. ג'רארד/רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי עם רפאל. רויטרס
ניצחון ראשון באנפילד מאז 2007. ואן פרסי, רפאל ומנצ'סטר יונייטד/רויטרס

הרכבים

ליברפול: פפה ריינה, מרטין קלי, מרטין שקרטל, דניאל אגר (ג'יימי קארגר, 80), גלן ג'ונסון, ג'ו אלן, ג'ונג'ו שלבי (הורחק, 39), סטיבן ג'רארד, ראהים סטרלינג (ג'ורדן הנדרסון, 66), פאביו בוריני (סוסו, 46), לואיס סוארס.

מנצ'סטר יונייטד: אנדראס לינדגארד, רפאל (דני וולבק, 89), ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, נאני (פול סקולס, 46), שינג'י קגאווה (חאבייר הרננדס, 81), רובין ואן פרסי.

חולצה שתלו אוהדי ליברפול לזכר הרוגי אסון הילסבורו. Clint Hughes, AP
"אמת וצדק". אוהדי ליברפול מחוץ לאנפילד/AP, Clint Hughes
שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד, מפריח בלונים לזכר הרוגי אסון הילסבורו. רויטרס
96 בלונים אדומים לזכר 96 קורבנות/רויטרס
אוהדי ליברפול, אנפילד. רויטרס
אוהדי ליברפול, אנפילד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully