וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "התוצאה הזו משקפת את פערי הרמות"

ניצן שירזי על ההפסד הביתי של הפועל ת"א 3:0 לאתלטיקו: "הם עליונים עלינו. כואב על הקהל". בן חיים: "נתנו להם את המשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב פתחה הערב (חמישי) את קמפיין הליגה האירופית שלה בצורה לא הכי מוצלחת. האדומים הפסידו בבית 3:0 על ידי מחזיקת הליגה האירופית אתלטיקו מדריד באצטדיון בלומפילד. הקבוצה של ניצן שירזי, שעמד על הקווים וניהל את המשחק, ספגה שערים מכריסטיאן רודריגס, דייגו קוסטה וראול גרסיה, ותחפש נקודות ראשונות מול יריבות קצת פחות טובות מאתלטיקו, כמו אקדמיקה ו-ויקטוריה פלזן.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התרגש מהקהל. שירזי/ברני ארדוב

מאמן הפועל, ניצן שירזי, אמר בסיום: "באיזשהו מקום התוצאה הזו משקפת את פערי הרמות בין הקבוצות. מדובר בקבוצה עליונה עלינו. הלב נחמץ כי השערים נבעו מטעויות שלנו, לא מיכולת טכנית מדהימה שלהם. אתה משלם ביוקר על כל טעות שאתה עושה ברמות האלו, יש לנו שחקנים שעדיין חסרים כושר משחק, כי הם נעדרו הרבה זמן. בליגה זה פחות בלט, ההבדל הוא שפה אתה משלם במזומן".

שירזי התייחס גם לקהל, שעודד בשירה אדירה בדקות הסיום, למרות התוצאה: "זו הפעם הראשונה שאני חווה עוצמות כאלו מהקהל של הפועל תל אביב, ולא בגלל מה שאני עובר באופן אישי. הלב נחמץ בשבילם".

טל בן חיים, שביצע כמה מבצעים אישיים יפים, אמר בסיום: "אני חושב שעם כל הכבוד לאתלטיקו מדריד, אנחנו נתנו להם את המשחק. עשינו שלוש טעויות שאסור לעשות ברמות האלו וספגנו שלוש פעמים. למרות זאת, אנחנו יכולים לצאת מעודדים מהיכולת שלנו, אבל את הכסף סופרים במדרגות, והפסדנו".

בן חיים הוסיף: "חשוב שנביא את היכולת הזאת לרמת השרון בליגה, כמובן בלי הטעויות הספציפיות שעשינו. באופן אישי הרגשתי טוב, פתחתי טוב את המשחק, אבל בסופו של דבר לא עמדנו במבחן התוצאה וזה חבל. כיף להשתתף במסגרת אירופית. אין כמו הקהל הזה, גם כשהתוצאה היא 0:0 וגם כשמובילים עלינו בדקה ה-80 הם עדיין ממשיכים לעודד. מגיע להם הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אמרה שחקן אתלטיקו מדריד. ברני ארדוב
"עשינו טעויות שאסור לעשות". בן חיים/ברני ארדוב

הקשר חנן ממן אמר: "אין ספק שאתלטיקו ברמה אחרת. רצינו לשחק את המשחק הרגיל שלנו, אבל זה לא הצליח. השערים שספגנו באו מטעויות ישירות שלנו. המשחק הזה נתן לנו הרגשה לא טובה כל כך, אבל אין מה לעשות לגבי זה. יש לנו משחק ליגה ביום ראשון מול רמת השרון וננסה לתקן את התחושה שם".

"להפסיד 3:0 בצורה כזו זו לא בושה", הוסיף. "בטח שזה לא טוב, אבל זה גם לא כל כך רע. יש לנו עוד מה לתקן עד המשחק הבא מול אתלטיקו מדריד. הקבוצות הנוספות בבית הן בערך בלבל שלנו. אני מקווה שנגיע למשחק במדריד לאחר שכבר נבטיח את העלייה לשלב הבא ונשחק יותר פתוח. כולם ראו כמה אתלטיקו קבוצה איכותית, עם שחקנים ברמה אחרת, שמתמודדים ברמות אחרות".

בצד השני מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, שנתן הערב את המקום בהרכב לכמה שחקני ספסל, היה מרוצה: "אני מאוד שמח מזה שחלק מהשחקנים שיחקו 90 דקות בפעם הראשונה העונה. אני אף לא אוהב להפריד בין שחקני הרכב לשחקני ספסל. כולם שחקני כדורגל שמייצגים את המועדון. אנחנו רוצים להיות תחרותיים ושתהיה לנו קבוצה שתמיד תדע מה היא רוצה מעצמה".

סימאונה התייחס גם לדייגו קוסטה, שהציג יכולת טובה מאוד: "הוא שחקן מאוד חשוב. יש לנו את אדריאן, ראול גרסיה, פלקאו, דייגו גודין, כולם שחקנים מצוינים אבל אנחנו צריכים להבין שאנחנו קבוצה וכל אחד יקבל הזדמנות. אנחנו מחויבים, צנועים ורוצים לעבוד קשה".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. ברני ארדוב
"לא אוהב לעשות הפרדה בין שחקני הרכב לשחקני ספסל". סימאונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully