וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "הפריצה של ראהים סטרלינג היתה מטאורית"

מאמן נבחרת אנגליה הסביר את הזימון המפתיע של הקשר בן ה-17, ששיחק 5 פעמים בליברפול. ג'רארד: "הוא כישרון פנטסטי"

רוי הודג'סון הדהים אמש (שני) את אנגליה כולה, כאשר החליט לזמן לסגל הלאומי לקראת המשחק נגד אוקראינה במוקדמות המונדיאל את ראהים סטרלינג, הילד בן ה-17 שערך עד כה חמש הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת של ליברפול. ילד הפלא החדש של הכדורגל האנגלי, שנולד בג'מייקה, גדל במחלקת הנוער של קווינס פארק ריינג'רס והגיע למייטי רדז בקיץ 2010. בשנים האחרונות היה אחד הכוכבים של נבחרות הנערים והנוער האנגליות, אולם עד כה לא קיבל זימון לנבחרת הצעירה.

"דיברתי עם ברנדן רוג'רס לפני הזימון", סיפר רוי הודג'סון, שחיפש מחליפים לתיאו וולקוט ודניאל סטארדיג' הפצועים. "אני מניח שהוא הופתע, אבל הסברתי את המחשבה שלי, ואסביר אותה גם לראהים. הוא יהיה די בר מזל אם יקבל דקות משחק כי יש לנו הרבה שחקנים בסגל שנבחרו לפניו, אבל אני מקווה שזה יעזור לו. אסור לו לחשוב שהוא כבר חלק מהסגל וזהו זה, בפעם הבאה הוא יהיה חייב להוכיח שמגיע לו להיות בסגל הראשוני של 23 השחקנים. הפריצה שלו היתה מטאורית, נעקוב אחריו מקרוב, אבל ננסה לדאוג שהציפיות הענקיות ממנו לא יפריעו לו".

סטיבן ג'רארד, שמכיר את העילוי היטב מליברפול, סיפר: "הוא כישרון פנטסטי, אחת מנקודות האור שלנו העונה, אפילו אם התוצאות עדיין לא היו מספיק טובות. זה מצוין עבורו לקבל זימון בגיל כל כך מוקדם, ואני חושב שמאוד מהר הוא כבר יהיה חלק קבוע מהסגל שלנו. הוא עד כדי כך טוב. הוא מאוד בוגר יחסית לילד בן 17, הוא שקט, עובד קשה, מקשיב, וזה חשוב כשאתה כל כך צעיר. הוא סיוט עבור מגנים יריבים עם המהירות שלו, אבל כדאי לנסות להיות סבלניים איתו. אסור לצפות ממנו ליותר מדי בשלב מוקדם. אם ניתן לזה לקרות באופן טבעי, נקבל שחקן פנטסטי לליברפול ולנבחרת".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

צפו בחלק מביצועיו של ראהים סטרלינג מהשנים האחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully