וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דיימון סימפסון חתם לעונה

7.9.2012 / 20:40

לאחר ששוחרר מסגל יוסטון מצטרף בוגר סנט מארי (25, 2.01) לקו הקדמי באשדוד לצידם של ג'יימי סקין ודניאל גור אריה

מכבי אשדוד החתימה הערב (שישי) את הפורוורד-סנטר האמריקאי דיימון סימפסון ששוחרר מהמחנה של יוסטון רוקטס. סימפסון משלים מעגל לאחר שהיה קרוב בשנתיים הקודמות להצטרף לקבוצה, אך לבסוף לא הגיע. בקבוצה מחכים שהרכז גוני יזרעאלי, שסיכם את תנאיו בקבוצה שלשום, יסיים את ענייניו הכספיים מול הפועל ירושלים ויצטרף לקבוצה באופן סופי ובכך יוכלו באשדוד לסיים את בניית הסגל.

סימפסון (25, 2.01) הוא בוגר מכללת סנט מארי משנת 2009, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 13.8 נקודות ו-10.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו מחוץ למכללה העביר בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי לוס אנג'לס דיפנדרס ורשם 15.5 נקודות ו-9.6 ריבאונדים בממוצע.

אחרי תקופה מוצלחת בליגה הפיליפינית הגיע סימפסון לטלקום אנקרה ולא בלט, ואת העונה שעברה העביר באדלייד מהליגה האוסטרלית שם רשם 14.3 נקודות ו-8.6 ריבאונדים. לקראת סיום העונה חתם ביוסטון רוקטס, אך לא רשם דקות משחק בקבוצה. בליגת הקיץ האחרונה בלאס וגאס רשם סימפסון במדי יוסטון 3.7 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של עופר ברקוביץ' כולל מלבד סימפסון את הגארדים דרור חג'ג', כריס אלן ויוני דרעי, הפורוורדים משה מזרחי, גלעד קרני, קני גבריאל וג'יימי סקין ואת הסנטר דניאל גור אריה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully