וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: בן אלטיט חתם לעונה אחת

6.8.2012 / 15:22

סנטר העתודה (20, 2.08) ששיחק אשתקד במכללת בראיינט, מצטרף לקבוצה מהשרון. גיא קפלן מונה לעוזר מאמן שני

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של בן אלטיט (20, 2.08) בקבוצה לעונה אחת. אלטיט הוא תושב הרצליה אשר גדל בעיר ושבעבר למד בבית ספר היובל בעיר. בנוסף הודיעה הקבוצה גם על מינויו של גיא קפלן לעוזר המאמן השני והאחראי על הסקאוטינג בקבוצה. קפלן שנכנס לתפקידו כבר בסיום השנה שעברה ימשיך בקבוצה גם השנה ויצטרף לצוות המקצועי ברשותו של אריאל בית הלחמי ותומר שטיינהאור.

בקיץ שעבר עם סיום גיל נוער החליט אלטיט במהלך יוצא דופן לצאת למכללה ובחר במכללה הקטנה בראיינט שבלונג איילנד. אלטיט זכה להיות חלק משמעותי ברוטציה כבר בעונה הראשונה שלו במכללה ולדקות משחק רבות כשהוא מסיים את העונה עם ממוצעים של 5.0 נקודות, 2.6 ריבאונדים, ו-1.2 חסימות ב-19.6 דקות בממוצע למשחק.

את השיפור במשחקו של אלטיט הרגישו גם בנבחרת העתודה הקיץ, אלטיט אומנם החל כגבוה השלישי ברוטציה של הנבחרת הצעירה אבל ככל שהלכה והתקדמה האליפות הוא הלך ותפס את מקומו ברוטציה כאחד מהגבוהים המובילים של הנבחרת כשאת האליפות הוא מסיים עם ממוצעים של 7.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים ב-17.3 דקות בממוצע למשחק.

"אני שמח מאד על ההחתמה של אלטיט", אמר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס, "מדובר בתושב הרצליה, שחקן שגדל פה, המשפחה שלו פה והוא והם מחוברים לעיר. ממה שיצא לי לראות גם במכללת בראיינט גם בנבחרת העתודה הקיץ מדובר בשחקן גבוה מאד מוכשר עם פוטנציאל להיות מהגבוהים המובילים בארץ בעתיד. אני חושב שבסיטואציה מסוימת ועם יעבוד קשה ויוכיח את עצמו הוא יכול להיות שחקן תורם כבר העונה ולקבל דקות משחק ואני מקווה שזה גם מה שיקרה. "

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully