וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: מסתמן מתווה בין עמותת האוהדים ואנשי העסקים

6.8.2012 / 9:22

ניר ברקת יקדם מתווה חדש בצמרת המועדון שיעניק כוח רב יותר לאוהדים. אחד מאנשי העסקים: "נהיה גוש אחד לטובת בית"ר"

התקדמות גדולה נרשמה אתמול בנסיון להציל את בית"ר ירושלים מהליך משפטי. פורום של אנשי העסקים אותם אירגן איציק קורנפיין וביניהם בני נחמיה, אילן רג'ואן, סימו טובול ושמואל לוינגר נפגשו עם נציגי עמותת האוהדים שמוליק לוי ואיש העסקים מוטי ירוחם. את הפגישה הוביל ראש העיר ניר ברקת אשר חזר ואמר כי עמותת האוהדים היא הכוח המוביל להצלת המועדון ורק שילוב של שני הצדדים יחד יוביל את המועדון ליציאה מהמצב הנוכחי ולדרך חדשה.

ברקת הציע את המתווה הבא: דירקטוריון של 9 חברים יוקם: 4 דירקטורים מעמותת האוהדים כאשר שניים יהיו אנשי עסקים ושניים אוהדים מן המניין ועוד 4 דירקטורים מקרב אנשי העסקים. דירקטור תשיעי יהיה אדם המקובל על שני הצדדים. המתווה של ברקת פותר למעשה את כל חששות עמותת האוהדים בנוגע לאחוזי השליטה במועדון, או יותר נכון ביכולת להשפיע משמעותית על הנעשה בו והופך את עמותת האוהדים אולי לכח המוביל במבנה. שמוליק לוי אמר: "הוסכם על ידי ראש העיר והקהילה העסקית כי עמותת האוהדים היא הכוח המוביל להצלת בית"ר ירושלים ויחד עם אנשי העסקים ניתן יהיה לעשות זאת".

בפאן הכלכלי, יצטרכו הן בעמותת האוהדים והן בקרב אנשי העסקים לגייס סכום כסף נוסף. כרגע ישנם 4 מיליון שקלים אותם גייס ניר ברקת, 2 מיליון ש"ח של עמותת האוהדים וההערכה היא שאנשי העסקים יגייסו סכום של 2-2.5 מיליון ש"ח. הוסכם כי לא משנה אם אחד הצדדים יגייס חצי מיליון או מיליון ש"ח יותר, המתווה המאוזן יישאר בכל מקרה. עמותת האוהדים תצטרך לאשר את המיתווה ב-24 השעות הקרובות על מנת להוציאו לדרך, כאשר לאחר מכן יחל נסיון בהול לגיוס כספים מאסיבי הן מצד עמותת האוהדים והן מצד אנשי העסקים.

ראש העיר ניר ברקת היה מרוצה מאוד מהמתווה שנרקם ואמר לנוכחים: "אם זה ייצא לפועל זה יהיה אי של יציבות למועדון להרבה שנים". יש לציין כי בית"ר צריכה להעביר התקציב בבקרה עד ל-15 לחודש ולכן יש צורך להתחיל מיידית ליצור את המיתווה ולנסות להגיע לחתימה כבר בשבוע הקרוב, גם כדי לאפשר לקבוצה להתארגן לקראת פתיחת הליגה.

אחד מאנשי העסקים אמר לאחר מכן: "מבחינתנו גם אנחנו נשים את כל הכסף בעמותת האוהדים ונהיה גוש אחד של אנשים שרוצה אך ורק את טובת בית"ר. המטרה היא להציל את המועדון אבל גם מעבר לזה, להביא אותו למקום אחר, מקום בריא יותר, שפוי יותר ואמיתי יותר, בדיוק כמו שאוהדי בית"ר רוצים שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully