וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.8

טולאלן על הכוונת של ברצלונה? השחקן שלא קיבל מאלישע לוי הזדמנות בדרך לווסטהאם? ומיהם שחקני הרכש של פיורנטינה?

העברות

* פיורנטינה הודיעה רשמית על החתמתו של אלברטו אקווילאני מליברפול. הקשר האיטלקי שיחק בעונה שעברה כמושאל במילאן, וכעת נרכש על ידי פיורנטינה ששילמה כ-7 מיליון יורו לאדומים מאנגליה.

* פיורנטינה לא עצרה כאן, והודיעה מיד גם על צירופו של הבלם גונסאלו רודריגס. הארגנטינאי נרכש מוויאריאל והצטרף לחברו בורחה ואלרו, שעשה את אותו מעבר השבוע. הבלם בן ה-28 חתם לארבע שנים והוא ירוויח מיליון וחצי יורו לעונה.

* ריאל סוסיאדד הודיעה כי צירפה בהשאלה לעונה אחת את המגן הספרדי חוסה אנחל, עם אופציה לרכוש אותו מרומא. אנחל הבין כי עליו לעזוב את הג'אלורוסי, לאחר שהם החתימו את פדריקו בלצארטי.

* רומא גם השאילה לעולה החדשה לסרייה A, פסקארה, את המגן הימני אלסנדרו קרשנצי (20).

* קשר ארסנל לשעבר, פראן מרידה (22), חתם לארבע שנים בהרקולס אליקנטה אחרי שהוא סיים את חוזהו באתלטיקו מדריד.

* החלוץ הניגרי סיימון זנקה, שהפך לשחקן חופשי אחרי שחוזהו בסמסונספור הגיע לסיומו בתום העונה שעברה, חתם לשנתיים בנאנסי הצרפתית.

* ספרטק מוסקבה השאילה לרוסטוב את השוער בן ה-22, ניקולאי זאבולוטני.

* ולנסיה ביטלה את השאלתו של המגן דידאק וילה ממילאן אחרי שהוא לא עבר בהצלחה בדיקות רפואיות.

* החלוץ האיסלנדי הוותיק היידאר הלגוסון (34) עבר מק.פ.ר לקרדיף סיטי מליגת המשנה באנגליה. זו התחנה השישית של האיסלנדי באנגליה, בה הוא משחק מאז 1999.

שמועות

* עוד קשר אחורי על הכוונת של ברצלונה: עיתוני קטלוניה מדווחים על כוונה של הבלאוגרנה לנצל את מצבה הכלכלי הרעוע של מלאגה ולרכוש את הקשר הצרפתי ז'רמי טולאלן. סוכנו של השחקן הכחיש את האפשרות, אך רצונם של הקטארים לשחרר נכסים במלאגה עשוי להוביל למפנה ולקרב את טולאלן לקאמפ נואו.

* "סאן" מדווח כי סנטי קאסורלה עבר אתמול בדיקות רפואיות בארסנל, והוא צפוי להשלים את המעבר שלו לתותחנים תמורת סכום שיא של 20 מיליון ליש"ט. קסורלה יחתום לארבע שנים, וארסן ונגר יותיא מהכיס את הסכום הכי על שחקן מאז אנדריי ארשבין, שעלה לו 15 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים: אינטר קרובה להשלים את רכישתו של לוקאס מורה הברזילאי, ותשלם עליו 27 מיליון יורו, שיוכלו לגדול ל-32 מיליון יורו, תלוי במספר ההופעות שלו. הבעלים מאסימו מוראטי כבר אישר שהמנכ"ל מרקו מרנקה נמצא בברזיל למשא ומתן עם סאו פאולו.

* הציטוט הפרובוקטיבי של היום שייך לפרנק ריברי: "היו ימים שבאמת נמשכתי לריאל מדריד וברצלונה, אבל זה עבר. אני חושב שכמועדון, באיירן מינכן הרבה יותר טובה משתי הקבוצות האלה".

* ההיעדרות של דניאל אגר מסגל ליברפול למשחק מוקדמות הליגה האירופית נגד גומל הבלארוסית, הביאה לגל שמועות מחודש בנוגע לעתידו של הבלם הדני. אגר המוערך הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לברצלונה ומנצ'סטר סיטי.

* המו"מ בין ניוקאסל לליל בנוגע למעברו של מתיו דבושי נמשך, כשכרגע נראה שהמגן הימני של נבחרת צרפת יישאר בליל אחרי שזו לא קיבלה את ההצעה האחרונה של המגפאייז.

* אברטון ופנרבחצ'ה מנהלות מגעים מתקדמים בנוגע למכירתו של הבלם הניגרי ג'וזף יובו מהטופיז לקבוצה הטורקית. יובו שיחק בפנר בעונה החולפת כמושאל.

* על פי דיווח בהולנד, בלם מלאגה, יוריס מאתייסן, עשוי לחזור למולדתו, כשפיינורד ואייאקס מגלות בו עניין רב.

* ווסטהאם מהפרמיירליג ובלקבורן שירדה לצ'מפיונשיפ, מנהלות מאבק על שירותיו של קשר ספורטינג ליסבון ואקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה. אדריאן מיעט לקבל צ'אנסים אצל אלישע לוי, אבל הפך לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הפורטוגלית בעונה החולפת, כששיחק כמושאל באקדמיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully