וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמותת האוהדים יוצאת לדרך

אוהדי הקבוצה בנו תוכנית עסקית, במסגרתה יימכרו זכויות הצבעה ותוקם מועצה. פערים במו"מ מול טועמה ובן חיים

אחרי הצהרותיו של חיים רמון, לפיו 50 אחוזים מהבעלות על הפועל תל אביב תהיה בידי האוהדים, עמותת הכדורגל של המועדון יוצאת לדרך. האוהדים ישבו עם כלכלנים ועורכי דין, ובנו תוכנית עסקית להקמת העמותה, שאמורה לחנוך את פעילותה בתחילת השבוע הבא.

להבדיל מעמותת "הפועל אוסישקין תל אביב" בכדורסל, בזו הכדורגל תהיה אפשרות רכישת זכויות הצבעה רבות (כמעין "מניות"), במטרה לאפשר לאוהדים בעלי ממון להשקיע יותר ולהשפיע יותר. בכל מקרה, ישמרו האוהדים על איזון, שייתן גם כוח מסוים לקולותיהם של אוהדים שרכשו זכות הצבעה בודדת. כמו כן, העומתה תכלול מועצה ציבורית של אוהדי הקבוצה, אשר החברים בה יהיו בעלי ממון, שישלמו כדי להיות חלק ממנה. גם לאוהדים שירכשו את הסכום המינימאלי של המניות תינתן האפשרות להיבחר למועצה, אשר תפקידה יהיה להקים תוכניות ארוכות טווח למועדון, לקבוע צוותים ונהלים להתנהלות ראויה ותקינה במועדון ולפתח תכניות לקידום מחלקת הנוער.

חברי המועצה ישתתפו בפעילויות עם שחקני והנהלת הקבוצה ויפקחו על ההתנהלות הכספית של המועדון. בימים האחרונים שוקדים אוהדי הפועל בנמרצות על הקמת אתר האינטרנט של העמותה, מערך סליקה טלפוני, שיתוף פעולה עם הליך רכישת המנויים של הקבוצה, הקמת מערך טלמרקטינג והפצה ועוד.

האוהדים נמצאים בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת הקבוצה וברגע שיגיעו לסכומי כסף משמעותיים, הם יחלו בהליך רכישת מניות בהפועל תל אביב, בדרך להפיכתה למועדון הראשון בליגת העל שיהיה בבעלות אוהדיו.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. בשבוע הבא אמורה הנהלת האדומים לנסות ולהגיע לסיכום עם סלים טועמה וטל בן חיים. על אף הפרסומים, בין שני השחקנים להנהלה יש פערים במשא ומתן. טועמה, שקיבל הצעה לשנתיים נוספות, עדיין מקווה שהקבוצה תעלה את הצעתה ולכן הסיכום בעניין זה מתעכב. כמוהו, גם בן חיים עדיין לא הגיע למתווה שכר שירצה אותו. הקשר דורש כ-185 אלף דולר לעונה וכרגע בהפועל מוכנים לשלם עבורו כ-170 אלף דולר. בן חיים אף הציע שבמקום 15 אלף הדולרים הנוספים, הוא יקבל שלושה מינוי זהב, אך הצעה זאת נדחתה על ידי הפועל. בכל אופן, ישנה אופטימיות לגביי שני השחקנים שחוזיהם יסגרו בתחילת השבוע הבא.

בהפועל שוברים את הראש על לגבי השוער אפולה אדל ולא מן הנמנע שהוא ישוחרר ללא תמורה, לאחר שסירב להארכת חוזהו לשלוש שנים. שכרו של השוער עשוי לעבור את 2 מיליון השקלים בעונה ואם הפועל לא תמכור לפחות שני שחקני סגל, היא לא תוכל לממן אותו. לכן, אם לא יימצא פיתרון בעניין זה, הפועל תאלץ לשחררו. עם או בלי קשר, הפועל פנתה לסוכן השחקנים רונן קצב, בבקשה שזה יעזור למכור את נוסא איגייבור לקבוצה באירופה. בהפועל דורשים על הקשר הניגרי כשני מיליון יורו ומאמינים שמכירתו תאזן את תקציב הקבוצה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully