וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: רוסיה וליטא הבטיחו את הכרטיס לאולימפיאדה

רוסיה של בלאט ניצחה 77:85 את ניגריה, ליטא גברה 83:109 על הרפובליקה הדומיניקנית, הלילה המאבק על הכרטיס האחרון

נבחרות רוסיה וליטא בכדורסל הבטיחו הלילה (ראשון) את מקומן בלונדון 2012. ליטא הבטיחה הופעה שישית ברציפות במשחקים האולימפיים, לאחר שגברה 83:109 על הרפובליקה הדומיניקנית במסגרת חצי גמר הטורניר הקדם אולימפי שנערך בוונצואלה, בעוד רוסיה של דייויד בלאט ניצחה 77:85 את נבחרת ניגריה. הלילה הדומיניקנים יפגשו את הסינדרלה מניגריה בקרב על הכרטיס האחרון לאולימפיאדה.

יונאס מאצ'יליוס קלע 19 לליטאים, יונאס ואלנצ'יונאס הוסיף 17, והנבחרת הליטאית, שמחזיקה שלוש מדליות ארד אולימפיות (1992, 1996 ו-200), תקווה להמשיך את ההישגים המרשימים, אחרי שבאתונה ובבייג'ינג סיימו "רק" במקום הרביעי. "היה טורניר קשה, אבל בגענו לכאן ועשינו את מה שצריך", אמר לינאס קלייזה.

במשחק השני, אלכסיי שבד קלע 22 נקודות לרוסים וחילק 6 אסיסטים, ואנדריי קירילנקו הוסיף 19 נקודות, כשהנבחרת של בלאט מסיימת את הטורניר ללא הפסד (ניצחונות 65:91 על דרום קוריאה, 69:84 על הרפובליקה הדומיניקנית, ו-65:80 על אנגולה ברבע הגמר). "הפעם היה משחק מאוד מאוד קשה", אמר קירילנקו, "ניגריה נלחמה עד הרגע האחרון".

מנגד ניגריה, שהדיחה את יוון ברבע הגמר ובבית המוקדם גברה על ליטא, ראתה את איקה דיוגו קולע 16 נקודות וקולט 14 ריבאונדים, שלא הספיקו לניצחון. למרות זאת, ניצחון הלילה על הדומינקנים ישלח את ניגריה ללונדון, כשהמנצחת תצטרף ל-11 הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן: ספרד, צרפת, ארגנטינה, ברזיל, בריטניה, סין, אוסטרליה, טוניסיה, ארה"ב, ליטא ורוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully