וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבקרה מימשה את הערבויות של טביב

אורליצקי התערב וכספים שהבעלים הפקיד יועברו לתשלום משכורות. איגייבור עשוי להאתמן עם הקבוצה. אדל יעזוב?

רגע לפני שהפועל תל אביב תפתח את אימוניה לקראת עונת 2012/2013 הערב (ראשון, 18:30) לוואלה! ספורט נודע כי הבקרה התקציבית של התאחדות לכדורגל החליטה להתערב בנעשה בקבוצה. הבקרה העבירה היום לחשבון של הפועל תל אביב כספים מהערבויות אשר הפקיד אלי טביב וזאת על מנת לשלם את משכורות השחקנים ועובדי המועדון. יו"ר הבקרה עפר אורליצקי כבר הצהיר לפני כחודש כי אם לא יועברו הכספים הוא ידאג באופן אישי שהן יושלמו על ידי הערבויות המופקדות בבקרה. אחרי עיכוב של שלשוה שבועות במשכורות מאי, החליט אורליצקי למשוך את הכספים מבקרת התקציבים אל חשבונה השוטף של הפועל בהתאחדות לכדורגל. המשמעות היא שעד מחר אמורות להיכנס כל המשכורות לשחקנים, כך שלפחות בעניין זה המאמן ניצן שירזי ושחקניו יכולים להיות רגועים.

למרות זאת, יש לשירזי בעיות לא קטנות עם צמד הזרים אפולה אדל ונוסא איגייבור. מבדיקה התברר שהקשר הניגרי שיגיע, לארץ בהמשך השבוע, עשוי להחרים את האימונים אם כל הכספים שחייבים לו לא ישולמו. לקשר יש בונוסים על העפלה אירופה ועל הזכייה בגביע שעדיין לא הועברו לחשבונו ובכלל חזוהו אמור לעלות בעונה הקרובה בעשרת אלפים יורו. בינתיים, רוזנבורג ובורנדבי כבר פנו לסוכנו הניגרי אתא אנק בבקשה לשאול את הקשר לעונה הבאה, מכיוון שהן לא יכולות לעמוד במחירו הגבוה. מקורבים לשחקן טענו כי הבלגאן הכספי במועדון יימשך גם העונה, הקשר לא יישאר בקבוצה.

כמוהו, גם השוער אדל מעוניין לעזוב מכיוון שהפועל לא יכולה לעמוד בחוזהו הגבוה, אך בינתיים בקבוצה דרושים כמיליון יורו על רכישתו, סכום שברסט הצרפתית שמעוניינת בו לא יכולה לשלם. לכן אדל ידרוש שחרור ללא תמורה או עמידה בחוזהו שעשוי להגיע לכ-400 אלף יורו.

סלים טועמה לא מאמין שיישאר בעונה הבאה

ברסט רוצה את אפולה אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully