וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי קופה: "אפולה אדל יכול להפוך לשוער ענק"

שוער העבר מחמיא לשוער הפועל ת"א: "למרות הטעויות, יש לו פוטנציאל גדול. אהיה הראשון להמליץ לקבוצות להחתים אותו"

שוער העבר, גרגורי קופה, התראיין בצרפת והחמיא לשוער הפועל תל אביב אפולה אדל, איתו הוא שיחק בפריס סן ז'רמן. קופה בן ה-39, ששיחק בעבר בסנט אטיין, ליון ואתלטיקו מדריד, ורשם 34 הופעות בנבחרת הטירקולור, הגיע לקבוצה מבירת צרפת ב-2009 ואחרי שנפצע, הוחלף בהרכב על ידי הקמרוני שמשחק היום במדי מחזיקת הגביע הישראלי.

"אדל עבד מאוד קשה באימונים והיה טוב מאוד בהם. יש לו כל מה שדרוש בשביל להיות שוער גדול", אמר קופה, "לפעמים אולי קשה להבין כמה הוא טוב כי היו לו בעיות ריכוז שבגללן הוא עשה טעויות ענקיות, אבל עדיין יש לו את כל הדרוש להפוך לשוער נהדר. אני חושב שאם הוא ישמור על ריכוז וביטחון, הוא יהיה שוער ענק".

קופה הוסיף: "אני יודע שאפולה ישמח לחזור לצרפת ואני אהיה הראשון להמליץ עליו לקבוצות שיתלבטו האם להחתים אותו. הוא מאוד חזק גם מנטלית וגם פיזית והוא הולך להיות שוער מצוין".

אדל הגיע להפועל תל אביב בקיץ שעבר במקומו של וינסנט אניימה שעזב לליל הצרפתית. החתמתו לוותה בפרסומים רבים על הטעויות שהוא ביצע כשעמד בין הקורות בפריס סן ז'רמן, אך הוא הפך לאחד מהשוערים הטובים בליגה הישראלית, רשם עונה טובה מאוד מבחינה אישית וכאמור זכה עם הפועל תל אביב בגביע המדינה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully