וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש יאמן את הפועל אילת בליגת העל

21.6.2012 / 15:29

עוזר מאמן נבחרת ישראל יצטרף לאיחוד בין מ.כ הבקעה להפועל אילת בליגת העל, במידה והעסקה תצא לפועל בשבוע הבא

המאמן עודד קטש חתם היום (רביעי) בשורות הפועל אילת, שצפויה להחליף את מ.כ הבקעה בליגת העל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת השבוע. קטש נפגש היום עם ראשי הקבוצה וחתם על חוזה לשנתיים, בכפוף לסגירת ההסכם בין הבקעה לאילת ואישור מנהלת ליגת העל על האיחוד בין הקבוצות.

בעלי מ.כ הבקעה דורון הרציקוביץ' צפוי להגיע לאילת לפגישה עם ראש העיר בימים הקרובים ולסגור את פרטי העסקה. הקבוצה צפויה לעבור את תקציב המינימום בעזרת הרציקוביץ' והעירייה, וההערכות הן שספונסרים גדולים נוספים שפועלים בעיר יצטרפו גם הם בתקופה הקרובה. הצדדים צפויים לכנס מסיבת עיתונאים באילת בשבוע הבא כדי להכריז על האיחוד ועל התוכניות העתידיות.

קטש (37), עוזר מאמן נבחרת ישראל, היה אחד משחקני הכדורסל הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי. הוא פרש בגיל 29 מכדורסל בעקבות פציעה קשה בברכו לאחר שהספיק לשחק במכבי דרום, מכבי תל אביב, הפועל גליל עליון ופנאתנייקוס. בעונת 1998/9 פספס קטש את ההזדמנות להיות השחקן הישראלי הראשון ב-NBA כשחתם בניו יורק ניקס אבל בעקבות השביתה בליגה וויתר על ההזדמנות.

בעונת 2004/5 החל קטש לאמן את גליל עליון, ולאחר שהצליח בשורות הקבוצה, הגיע למכבי תל אביב בעונת 2007/8. חצי עונה בדיוק החזיק המאמן בקבוצה לפני שעזב וחזר לגליל. בעונת 2009/10 הוביל את גלבוע/גליל לאליפות, ובעונה לאחר מכן עבר להפועל ירושלים שם אימן במשך עונה וחצי וסיים את דרכו במועדון לאחר שלא הצליח בעונה שעברה להוביל אותו להישגים.

הפועל אילת עלתה לליגת העל בעונת 1991/2 ושיחקה בה כאמור כמעט עד לסוף שנות ה-90. עונת השיא של הקבוצה הייתה 1997/8 אז ניצחה במסגרת היורוקאפ את פנאתנייקוס הגדולה ואף הגיעה לגמר הפלייאוף בו הפסידה 3:0 למכבי תל אביב. בין היתר אימנו בקבוצה אריק שיבק, משה ויינקרנץ ואפי בירנבוים וכיכבו בה ג'ו דאוסן, וילי סימס, אנדרו קנדי, ארי רוזנברג, מאיר טפירו ואמיר כץ.

בשנים האחרונות החלה אילת לטפס במעלה הליגות השונות, אך לא הצליחה לעלות מעל הליגה הארצית למרות קבוצה אטרקטיבית שנבנתה שם העונה שכללה בין היתר את עדי פרג.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully