וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי עזיבת יובל נעים, אמרו לי שיש אפשרות שלא אמשיך"

19.6.2012 / 21:11

קורנפיין סיפר שהיה בדרך הביתה לפני שלושה חודשים ותוקף :"אסייג וברקוביץ' מריצים נגדי קמפיין של רוע טהור"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נמצא בימים האחרונים בלחץ כבד. הקבוצה קיבלה הודעה מארקדי גאידמק לפיה יפסיק להזרים לה כספים וכרגע נראה ששוב ייאלצו לבצע שם קיצוצים בקיץ. היום (שלישי) התראיין קורנפיין ברדיו ללא הפסקה וירה לכל כיוון.

על משה דדש אמר קורנפיין: "בשנה שעברה פניתי למשה דדש לעזרה ולמרות כל ההכפשות שלו הייתי מוכן לשים הכל בצד ולצרף אותו. הוא ביקש שנפרסם שהוא איתנו, הבן אדם חולה פירסום אז פירסמנו. אחרי שבועיים הוא עשה טלפונים לאנשים ואמר לי "איציק תשמע, לא ידעתי שהמצב קשה, עשיתי טלפונים ואני יכול לגיים רק 10 או 20 אלף שקל תרומה ולא יותר מזה.

"מעבר לזה, בן אדם שיש נגדו פסק דין של בית משפט מחוזי שחייב להחזיר 6 מיליון שקלים שהוא לקח מהקופה של בית"ר, פסק דין של בית משפט מחוזי עומד ותלוי. קודם כל שיחזיר את הכסף ואחרי זה יגיד מה שהוא רוצה. אנחנו לא נהנה מהכסף הזה אלא המפרק של החברה של גד זאבי. אני לא יודע למה הוא לא משלם את זה אבל עד שהוא לא יחזיר את כל הכסף ולא יוכח אחרת ממה שאמר עליו שופט בית המשפט המחוזי אז אין לו מה לדבר. אם משה דדש יביא בן אדם לבית"ר אני בתוך שתי דקות יזוז הצידה".

על ההתנתקות של אלדן: "אין שום נתק עם מומי דהאן, הוא איש יקר למועדון שהשקיע סכומים אדירים בבית"ר בשלוש השנים האחרונות, הם החליטו לעזוב וכרגע אין לנו ספונסר. ברגע שהזהות והעתיד של בית"ר יתבהר אנחנו נמצא ספונסרים מתאימים. כבר שנים אין בבית"ר ספונסרים לפני חודש אוגוסט אלא רק לפני תחילת הליגה. היום לכל הקבוצות קשה להביא ספונסרים בגלל המצב במשק והתדמית של הכדורגל.

על האפשרות להתנהל בלי בעלים אמר קורנפיין: "התנאים של בית"ר יותר טובים ממכבי נתניה ברמת ההכנסות אבל הם גם יותר קשים. הגירעון שנוצר בשל מכירת הכרטיסים עקב משחקי הרדיוס והמעבר לרמת גן, מענק המיקום שלא קיבלנו עקב המצב המקצועי, מענק על הגינות נוסף שהיא קיבלה וכמובן עבודה מצויינת שהם עושים.

"אני מסיר את הכובע בפניהם אבל זה לא דומה למה שיש בבית"ר. אנחנו ב-80% מהמשחקים בטדי מפסידים כסף. אנחנו לא יכולים לפתוח את האיצטדיון בלי שיש 200 סדרנים, 100 שוטרים ותשלום עבור האיצטדיון. בניגוד לקבוצות אחרות אין מקרי אלימות בטדי כבר שנים, אין אבוקות כבר שנים והקהל מתנהג כמו שצריך. רוב הבעיות של בית"ר ירושלים הן לא התפרעות אוהדים בטדי, אין שום מקרה אלימות בטדי ושם דורשים הכי הרבה סדרנים ושוטרים.

קורנפיין נשאל על מכירת כרטיסים ומנויים: "אנחנו מנסים להבין למה לא מוכרים מספיק כרטיסים ומנויים. עונת השיא הייתה אחרי הדאבל עם 8,000 מנויים. המחירים שלנו הם 50% מהמחיר של הקבוצות הגדולות האחרות. אחת התיאוריות היא שאוהדי בית"ר בשנים האחרונות התרגלו לשחקנים מאוד אטרקטיביים מאז שארקדי השקיע ולאחר מכן הייתה נפילה חדה והאוהדים איבדו קצת את הזהות מבחינת הרצון לנשמה ולחימה והלכו לכיוון של ניצחונות ואטרקטיביות יותר קשה להביא אותם כי באמת הרגילו אותם לכדורגל הרבה יותר איכותי. גאידמק אמר שיעביר לנו 2.5 מיליון דולר. לאלי כהן היו שחקנים מוכנים ביד- רשימה של ישראלים, זרים שאלי כהן כבר סיכם איתם הכל והכל נפל לנו ואנחנו צריכים להסתדר עם מציאות אחרת".

על השכר שלו באופן אישי: "בכל פעם שיש בעיות עולה הנושא האישי שלי. בעונה שעברה קיצצתי שליש מהמשכורת ושני שליש דחיתי לשנה הבאה. אף אחד לא יכול לומר שהגירעון נוצר מהמשכורת שלי. במהלך השנה היו חילוקי דעות ביני לבין הנציגים של ארקדי גאיידמק (גל יוסף-א.ס) במיוחד לאחר ההתפטרות של יובל נעים. אמרו לי שיש אפשרות שלא אמשיך-שאלו אותי כמה מגיע לך? נתני תשובה ובתוך שתי דקות סגרנו והם היו בהלם שהסכמתי לוותר על כל כך הרבה באופן מיידי".

"היו לנו חילוקי דעות בעיקר בנוגע להחלטות המקצועיות, הנושא עלה ואני בטח לא נאחז בקרנות המזבח- המועדון הזה יקר לי, השארתי הרבה דם, יזע ודמעות והנושא האישי שלי הוא לא פקטור, כל מי שירצה לבוא וירצה את קורנפיין בצד בשתי שניות זה ייפתר- לא תהיה שום בעיה כספית. כל מה שאומרים זה מצרות עין. משה דדש רצה להיות בבית"ר ולא הסכמתי, אופירה רוצה שידליפו לה ולא מדליפים לה. הדברים האלה שקשורים בנושא האישי שלו עולים בעיקר בקמפיין של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נגדי, שום אתיקה עיתונאית, פשוט רוע טהור".

על יחסיו עם איש העסקים גל יוסף אמר קורנפיין: "גל היה יועץ של ארקדי. הוא אמר לי באופן אישי שהוא לא מעוניין להיות הבעלים וברגע שארקדי יוצא מהתמונה גם הוא יוצא אוטומטית מהתמונה". על יעקב שחר אמר יו"ר בית"ר: "יש לנו יחסים מצויינים עם מכבי חיפה, עם יעקב, עם אור שחר ואיתמר צ'יזיק. הם ידידי בית"ר ועמדו לצידה בתקופות הקשות, הם מייעצים ורוצים לעזור ואם נצטרך עזרה לא אהסס לבקש. אף אחד לא דיבר איתנו מחיפה על הרוש או שחקן אחר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully