וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד של הפועל ת"א טוען שאלי טביב ניסה לדרוס אותו

הארוע לכאורה התרחש באזור ביתו של טביב. מטה המאבק: "קוראים למשטרה להתערב". הפועל ת"א: "פרובוקציה"

אוהד של הפועל תל אביב יגיש הערב (רביעי) תלונה במשטרה נגד בעלי המועדון, אלי טביב, בגין ניסיון דריסה. לטענת אותו אוהד, בן 23, הוא היה הראשון להגיע היום למשמרת המחאה היומית מחוץ לביתו של טביב ועדיין היה לבדו בשעת האירוע.

האוהד טוען שהוא הגיע למקום סמוך לשעה 17:00 ובעודו חוצה את הכביש, טביב הגיח ברכבו ובמקום להאט את נסיעתו, האיץ ובלם ממש לפניו. לדבריו של האוהד, בשלב הזה טביב יצא מהאוטו ושאל אותו: "כמה משלמים לך כדי להיות פה? מי שלח אותך?". האוהד אומר שהשיב לבעלים שהוא עושה זאת מאהבה לקבוצה ומדאגה ושטביב ענה לו ש"הוא יישאר לסבול עוד הרבה" ולאחר מכן טביב נכנס לביתו.

ממטה מאבק אוהדי הקבוצה הגיבו: "זהו אירוע מסוכן נוסף מצידו של אלי טביב. אנחנו קוראים למשטרת ישראל להתערב במהירות ולפעול כנגד האדם המסוכן הזה. תמוה מאוד בעינינו מדוע מתעכב עניין הגשת כתב האישום בעניין תקיפת הנער מלפני חודשיים, כאשר אלי טביב ממשיך להסתובב חופשי, מתנהל בברוטליות ומסכן עוברים ושבים".

תגובת הפועל תל אביב: "למרות הודעתו של טביב על מכירת הקבוצה, ממשיכים המפגינים להטריד את משפחתו מדי יום, להפגין מול הבית ולקלל. הגיע הזמן שיפסיקו לעשות פרובוקציות בגרוש רק כדי לתפוס כותרות. הפרובוקטורים שולחים ילדים שיעשו בשבילם את העבודה. זה הזמן להוקיע התנהגות בריונית שכזו שלצערנו הפכה לשיגרה יומיומית בנוף של הכדורגל הישראלי".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully