וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: צ'כיה וגרמניה זכו בטורניר הטכניון

נבחרת הגברים הגרמנית ניצחה והנשים הצ'כיות זכו בטורניר הבינלאומי שהתקיים בחיפה האחרון שבו הותר לשחק בביקיני

Technion Challenge – טורניר כדורעף חופים בינלאומי ראשון מסוגו בישראל, הסתיים בטכניון, במסגרת אירועי 100 שנה להנחת אבן הפינה לבניינו ההיסטורי. בטורניר הבינלאומי השתתפו 14 זוגות נשים וגברים מחו"ל. במקום הראשון (נשים) זכתה נבחרת צ'כיה לאחר שגברה על נבחרת בלגיה ובמקום הראשון (גברים) זכתה נבחרת גרמניה לאחר שגברה על נבחרת ארה"ב. זהו הטורניר האחרון בכדורעף חופים שבו הורשו נשים לשחק בביקיני בהתאם להנחיות איגוד הכדורעף העולמי.

במהלך ימי הטורניר נהנו הסטודנטים בטכניון מהופעות של להקת הסלסה והמחול של הטכניון, מסיבת בריכה ומסיבת אוזניות. בנוסף, השחקנים מחו"ל סיירו בנצרת ובקיסריה. שר המדע, פרופסור דניאל הרשקוביץ', אמר למתמודדים כי "כל הנחתה שלכם היא משוואה דיפרנציאלית" ועורר צחוק בקרב כל הסטודנטים שלו לשעבר. נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, הזמין את כל המתחרים ללמוד בטכניון והודה למתחרים שהגיעו מחו"ל לחוג בדרך ספורטיבית עם הטכניון ביום חגו.

המשנה לנשיא ומנכ"לית הטכניון, ד"ר אביטל שטיין, אמרה: "אני מודה לכל המארגנים על אירוע ספורטיבי בינלאומי ייחודי, המתקיים בטכניון ביוזמת אגודת הסטודנטים. זו דרך נפלאה לציין מאה שנים להנחת אבן הפינה לטכניון, המוביל לא רק בהוראה ובמחקר, כי אם גם בעשרות פעילויות ספורט, תרבות ואמנות". הטורניר נערך בשיתוף עם איגוד הכדורעף ועיריית חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully