וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "לא רוצה יותר לשמוע דיבורים על ליגה פח"

דני עמוס מאס בביקורת על קרית שמונה, מאמין שהיא תישאר חזקה ומסכם: "קשה לדמיין אותנו בלי בן שמעון". ראיון עם אלוף

עם סיום החגיגות במגרש בקרית שמונה, רגע לפני שהוא נכנס עם אשתו לרכב כדי להמשיך את ליל הזכייה באליפות המדינה, דני עמוס מצא כמה דקות כדי לנסות לסכם את העונה ההיסטורית שעברה על הקבוצה ועליו באופן אישי. אם בעונה שעברה עמוס לא ממש נספר, השנה השוער כבר משתייך לסגל הנבחרת, ובדיוק כמו קבוצתו, האיש עם האפודה פרח ונתן עונה מופלאה. גם עמוס התקשה להסביר את טירוף הזכייה. "אני לא יודע אם אני שחקן העונה, אבל התחושה היא פשוט מדהימה", ניסה להצטנע השוער. "זו פשוט חוויה להיות חלק מכל העניין הזה. אין לי מילים להסביר את מה שעובר עליי כרגע, זו אחת החוויות הכי עוצמתיות שהיו לי בחיים ואני רק רוצה להמשיך לשמוח ולהנאות מהרגעים האלה".

דני עמוס ובת זוגו חוגגים אליפות, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"לי יש חוזה לעוד עונה בקבוצה, ככה שכרגע אני נשאר בקרית שמונה, אבל נגיע לפגרה, אשב ואחליט מה טוב לי בחיים". עמוס והצמודה צמודים לצלחת/אדריאן הרבשטיין

לפני שנה שהיית על הספסל, האמנת שתהיה השוער הטוב בליגה מתישהו?

"האמנתי בעצמי כל הזמן. ידעתי שיש לי את היכולות להגיע למקומות האלה, אבל גם ידעתי שאצטרך לעבוד קשה כדי להראות את זה לאנשים. אני שמח שהצלחתי ולא נשברתי. עבדתי על הצד המנטאלי שלי, ואני פשוט מאושר מכל מה שקרה העונה הזו".

מה סוד הקסם של הקבוצה הזו?

"אין ממש סוד אחד. עשינו דרך מדהימה, וזה מה שהביא אותנו למעמד הזה. היו לנו רגעים קשים שנלחמנו ולא ויתרנו והיו הרבה רגעים מאושרים. עכשיו כבר הכל מאחורינו, זה הזמן לחגוג את זה".

מי הראשון בקבוצה שהוציא מהפה את המילה "אליפות"?

"זה היה רן, וזה גם זכותו. הוא המאמן והוא זה שקובע הכל בקבוצה, גם במה שאנחנו מאמינים. עובדה שהאמנו במה שהוא אמר והצלחנו לעשות את זה".

הריב בין שרצקי לבן שמעון לא פגם קצת בטעם האליפות?

"אני לא ממש רוצה להתעסק בזה, אני מעדיף להתרכז בכדורגל. הם יצטרכו לדאוג לפתור את הדברים האלה".

איפה הייתה הנקודה הכי קשה שלכם העונה, ומתי הייתה הנקודה שהתחלתם להאמין שאפשר לעשות היסטוריה?

"הרגע הכי קשה שלנו היה בשבוע שעבר, כשהפסדנו לבני יהודה והרגשנו שאכזבנו מאוד את הקהל שלנו. המשחק שהכי זכור לי מהעונה הוא נגד מכבי נתניה בחוץ, שניצחנו שם קבוצה מאוד קשה ונלחמנו ממש בשיניים. היה שם משהו במשחק הזה שאפיין את כל העונה שלנו".

איך יזכרו מקצועית את הקבוצה?

"לדעתי, מקצועית יזכרו עונה טובה של הקבוצה. באנו לנצח בכל משחק, נראינו טוב על המגרש ברוב העונה ואין סיבה שיזכרו את הקבוצה בצורה אחרת".

ובכל זאת, אולי הזכייה קשורה לרמת הכדורגל העונה ולכל מה שקורה מסביב לענף הזה?

"הסיפורים הם תירוצים של אנשים שלא הולך להם. לנו הלך והראינו את זה בכל משחק ומגיע לנו הזכייה הזו. אני לא רוצה לשמוע עוד פעם 'ליגה פח' ודברים כאלה, כי אנחנו עשינו את שלנו. עוד שנתיים אף אחד לא יזכור מה היה, רק שלקחנו אליפות".

תהיה המשכיות לקבוצה הזו?

"אני מאוד מאמין שתהיה. יש פה הרבה שחקנים שרוצים להתקדם, ללמוד, להתפתח בתור שחקנים ולהגיע רחוק. אני ממש לא חושב שזה סוף הסיפור של קרית שמונה. כן יצטרכו לעשות דברים מסוימים בכדי שנוכל להמשיך, אבל זה כבר עניינים של העונה הבאה וקשה לי להתייחס לזה כרגע".

אתה יכול לדמיין את הקבוצה בעונה הבאה?

"קשה לדמיין את הקבוצה בלי רן. הקבוצה בנויה על הבסיס שלו, הוא העוגן שלה והוא זה מה שמניע אותנו, אבל לא תהיה ברירה כי חייבים להתקדם הלאה ואני מאמין שנצליח".

לסיום, אתה נשאר בקבוצה בעונה הבאה?

"לי יש חוזה לעוד עונה בקבוצה, ככה שכרגע אני נשאר בקרית שמונה, אבל נגיע לפגרה, אשב ואחליט מה טוב לי בחיים, ומשם אמשיך הלאה. חשוב לי להגיד שצריך לתת יותר צ'אנסים לשוערים הישראליים כי יש לנו המון חבר'ה צעירים ומצוינים בכל הארץ ורק צריך לתת להם הזדמנות אמתית".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
מה הסיכוי שנראה תמונות כאלה גם בסוף העונה הבאה? עמוס אופטימי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully