וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין הקל בעונשה של בית"ר ירושלים

11.3.2012 / 12:42

הערעור עזר: הפסיקה על שלושה משחקי רדיוס שונתה למשחק רדיוס אחד ועוד משחק אחד בו ייסגר היציע המזרחי בטדי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הקל היום (ראשון) בעונש שהוטל על בית"ר ירושלים בעקבות התנהגות אוהדיה. כזכור, אחרי המשחק נגד מכבי חיפה החליט בית הדין להעניש את הקבוצה בשלושה משחקי רדיוס, אבל בית"ר ערערה והיום הוחלט שהקבוצה תיענש במשחק רדיוס אחד בלבד ובמשחק נוסף בו ייסגר היציע המזרחי באצטדיון טדי.

המשחק בו ייסגר היציע המזרחי יהיה זה בו תארח הקבוצה את בני יהודה בסוף השבוע הקרוב, במחזור ה-30 והאחרון של העונה הסדירה בליגת העל. משחק הבית הראשון של בית"ר בפלייאוף התחתון יתקיים מחוץ לעיר הבירה.

בבית"ר אמרו על ההחלטה: "זה למעשה תיקון לעוול שנעשה לנו, אך עדיין מדובר בעונש חמור ביחס לעבירות שנעשו. למרות זאת, לאחר שאתמול ראינו את הכוח של הקהל של בית"ר עם 5,000 איש במושבה אנחנו בטוחים שהם ילוו אותנו גם במשחק הרדיוס לכל מקום שלא נלך. אנחנו בוחנים מספר אופציות אך כבר עתה ברור שאיצטדיון רמת גן הוא לא אופציה בשל הגודל שלו".

האופציות העומדות בפני בית"ר הן וינטר, הרצליה, ראשון לציון והמושבה.

ההקלה בעונש היא כמובן הבשורה השנייה המשמחת מבחינתה של הקבוצה מהבירה בתוך פחות מ-24 שעות, אחרי שאתמול היא ניצחה את מכבי פתח תקוה 2:3 ב"משחק על שש נקודות". בקבוצה היו מרוצים מאוד והמאמן אלי כהן אמר: "גם לפני עשר שנים המשחק שהעלה אותנו מעל הקו האדום והשאיר אותנו בליגה היה ניצחון חוץ 2:3 על מכבי פתח תקוה בחוץ, זה סרט דומה".

המאמן גם אמר לשחקניו: "הכי חשוב לי שתבינו שאסור להוריד רגל מהגז. צריך להמשיך באינטנסיביות של משחק. אני נותן לכם יומיים חופש, תרגיעו את הגוף ותבואו מוכנים לשני אימונים ביום שלישי לקראת בני יהודה".


שחקני בית"ר אחרי הניצחון בפתח תקוה: "לא זוכרים כזו תצוגה של הקהל"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully